Dimitri Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 hur gör man egentligen på lottot??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Köp en lott, välj 10 nummer på varje rad mellan 1 och 80... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 3 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Köp en lott, välj 10 nummer på varje rad mellan 1 och 80... ska jag välja tio nummer på varje rad PRECIS när jag köpt en lott eller? får det vara samma siffra på t.ex. två olika rader? eller måste det hela tiden vara olika siffror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Du får ha samma siffror på olika rader. Och ja du ska välja 10 nummer på varje rad när du trycker på köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 3 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Du får ha samma siffror på olika rader. Och ja du ska välja 10 nummer på varje rad när du trycker på köp ok, tack, då fattar jag! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.