Ryssfemma Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Vilken medalj, varför inte ett stort ben som den kan sitta och tugga på en månad? då blir den glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Eller nåt års förbrukning av hundmat? : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Eller ingenting alls då den troligen inte bryr sig ett dugg om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adolfus Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Eller ingenting alls då den troligen inte bryr sig ett dugg om det.Tror du inte att en hund bryr sig om mat? Nu förvirrar du mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Om endå alla hundar kunde leva så länge.. Ni verkar ju inte kunna enas om ett rimligt pris/utmärkelse till en så gammal hund. Precis som alla andra rekord borde den sättas in i guinness worlds records book. Hunden har ju redan uppmärksammats, det är nog med pris. Sedan får ägaren ge den vad den vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Eller ingenting alls då den troligen inte bryr sig ett dugg om det.Tror du inte att en hund bryr sig om mat? Nu förvirrar du mig. Den bryr sig inte om den får gratis mat eller om husse/matte måste köpa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Tror du inte att en hund bryr sig om mat? Nu förvirrar du mig. Den skiter väl i om den får lite extra mat för att den är gammal? Mat som mat liksom. Den får ju ändå sin vanliga mat om nu den får lite extra käk utöver det Õttõ får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adolfus Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Tror du inte att en hund bryr sig om mat? Nu förvirrar du mig. Den skiter väl i om den får lite extra mat för att den är gammal? Mat som mat liksom. Den får ju ändå sin vanliga mat om nu den får lite extra käk utöver det Õttõ får. Det vet du inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RyX3N Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 (redigerat) Den ser inte så gammal ut. Tror du inte att en hund bryr sig om mat? Nu förvirrar du mig. Den skiter väl i om den får lite extra mat för att den är gammal? Mat som mat liksom. Den får ju ändå sin vanliga mat om nu den får lite extra käk utöver det Õttõ får. Det vet du inte. Ne det vet inte du heller... Redigerat 30 Oktober 2009 av RyX3N Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Det vet du inte. Och du vet det eller..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adolfus Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Det vet du inte. Och du vet det eller..? Nej. Men jag antog det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Jag är inte förvånad över att du skapar en tråd som denna, Member. Försvann inte Member efter "hans mamma tråden?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.