Erik Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Hur många gånger ska man skoffa bort Bowser i sista borgen för att få Princess Toodstoal? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 vad menar du med skoffa bort? hon heter princess toadstool =) menar du träffa bowser? isf tror jag det var 6ggr men inte riktigt säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Först skall du göra så att han flyger iväg en gång. Då får du en svamp av Prinsessan. Sen skall du göra samma sak 2 gånger till så dör han! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 det är ju så lätt.......jag kan klara det med bindel för ögonen=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 det är ju så lätt.......jag kan klara det med bindel för ögonen=) Det tror jag inte på.... Visst är bowser lätt, men jag skulle inte klara det utan att se nånting..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Link64 @ 10/05-2004 20:44:18) det är ju så lätt.......jag kan klara det med bindel för ögonen=) Det tror jag inte på.... Visst är bowser lätt, men jag skulle inte klara det utan att se nånting..... Reta Inte Son-Goten Han har klarat Bowser med ögon bindel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Det är väl inte att retas om man säger att man inte tror på nån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (Mario_master @ 08/06-2004 22:04:14) (Link64 @ 10/05-2004 20:44:18) det är ju så lätt.......jag kan klara det med bindel för ögonen=) Det tror jag inte på.... Visst är bowser lätt, men jag skulle inte klara det utan att se nånting..... Reta Inte Son-Goten Han har klarat Bowser med ögon bindel Jag retas inte..... Jag sa bara att jag inte trodde på det..... Och jag tror fortfarande iinte på attt han har klarat bowser på super mario world..... Eller det kanske han har gjort.... Jag kommer inte ihåg riktigt hur man besegrade bowser på super mario world.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Extremt svårt kan jag säga, känner några som klarat allting utom en bana och Bowser slottet. Om dom inte klarar de, gör inte jag de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Det är i alla fall svårt att få 100 procent! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 de menar du väl inte :D (skämta) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Extremt svårt kan jag säga, känner några som klarat allting utom en bana och Bowser slottet. Hur Klarar dom ALLA banor utom 1 och INTE slottet, det e ju skitt enkelt, det e å få 100 som e svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg