Ratchet Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Ja det var det jag menade! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 hur får ma 100% jag har bara fått 96 och klarat varendaste bana... och bowser är bus enkel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 aa bowser är enkel men jag tror inte att jag skulle kunna klara honom med bindel för ögonen.det är typ omöjligt jag tror inte heller att son-goten har gjort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 man kanske kan se igenom bindeln... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 I vissa banor finns det ju hemliga vägar som öppnar nya banor och det är det som är svårt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 inte med en bindel man kan se igenom:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 jasså du vet mycke om megaman jahajaha vet du koden till sigma virus i x2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 jasså du vet mycke om megaman jahajaha vet du koden till sigma virus i x2 huh? :blink: vad menar du detta är inte en MMX2 tråd detta är super mario world tråd.... ;) och det finns ingen kod till sigma virus.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Hur många gånger ska man skoffa bort Bowser i sista borgen för att få Princess Toodstoal? Jag tror att man ska göra det en 7 gånger håller på med splet men har inte kommit till sista bosssen än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Det gör du nog snart! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dippsi Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 hehe bindel för ögonen *tvivlar* men det kan nog gå om man försöker ett par ggr. =) hummz har också klarat 96 som mest. vart är resten?!! kan inte förstå. verkar inte finnas någon stans där dom får plats.? eller nådon här som vet någon som har klarat alla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
player__nr1 Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 man ska kasta gubbar 3gr på han efter du har slagit han kommer det eld bollar ner då ska du va mellan dom annars dör du...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg