super-fox Skrivet 14 April 2004 Rapport Skrivet 14 April 2004 jag gick runt och testade olika kombinationer och det funkade
gandalf-den-vite Skrivet 14 April 2004 Rapport Skrivet 14 April 2004 men vart ifrån kan man få massa pokeblocks....??????? undrar as mycke snälla svara...................
X_mister_X Skrivet 14 April 2004 Författare Rapport Skrivet 14 April 2004 var stog ni när ni fångde Feebas? menar du vart jag fånga den?jag tror jag surfade runt i vattnet eller så använde jag super rod ganska långt ner på (ån) eller vad man ska säga.
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 15 April 2004 Rapport Skrivet 15 April 2004 de här med feebas är det ungefär som i silver/guld med friendly uvolution
GoldenSun Skrivet 15 April 2004 Rapport Skrivet 15 April 2004 (redigerat) de här med feebas är det ungefär som i silver/guld med friendly uvolutionhar ni nått knep som man kan utveckla pokemon som måste friendly utveklas?alltså så det går snabbare? Redigerat 15 April 2004 av GoldenSun
super-fox Skrivet 15 April 2004 Rapport Skrivet 15 April 2004 vara jätte snälla mot dom pkmn som behöver friendly utvecklas???
ouagadougo Skrivet 15 April 2004 Rapport Skrivet 15 April 2004 Det här med Feebas är inte riktigt som friendly evolution för att det finns en del pokemon som utvecklas med det. Dom trick jag brukar använda är att jag låter den hålla i en grej som heter Soothe Bell (minns inte vart man får tag på den och sen använda grejer istället för att gå till pokecenter (använda superpotions och full heals). Det brukar gå bra så.
Smaragd Skrivet 15 April 2004 Rapport Skrivet 15 April 2004 jag använder soothe bell och det gör dem jätteglada så jag utväklade min golbat i nåt på level 30.... det e jättebra att använda den.. och jag vet varför man utväcklar feebas genom att göra den så att den får mycket beauty... den e så ful och så tycker den illa om sig själv och därför ska man göra den vacker och då får den typ självförtroende (det behövs mycket) och då utväcklas den...
X_mister_X Skrivet 16 April 2004 Författare Rapport Skrivet 16 April 2004 (redigerat) jag var väldigt klantig och råkade ge den lite andra pokeblock som inte gjorde att den fick beuty.Och nu kan han inte äta mer! :angry: så nu måster jag fånga ene ny! Redigerat 16 April 2004 av X_mister_X
Rekommendera inlägg