Rullis Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Mitt rekord på Home run contest är 450 meter med Bowser. Med Bowser? hur då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goth Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 nån som vet nån bra gubbe eller bra sätt att skuta långt med på "home run contest"(eller hur det stavas) :) Man ska vara Yoshi. Den attacken man ska göra är att man ska hoppa lite försiktigt med *Y* sen ska man trycka *NER* + *A* sen ska man slå han. Jag kom 487 meter med han han är bra! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 det finns en sak som heter action reply så man har hur mycket tid som hälst på sig Det var en som sa det Hur får man action reply Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 (Windwaker @ 17/04-2004 13:55:21) nån som vet nån bra gubbe eller bra sätt att skuta långt med på "home run contest"(eller hur det stavas) :) Man ska vara Yoshi. Den attacken man ska göra är att man ska hoppa lite försiktigt med *Y* sen ska man trycka *NER* + *A* sen ska man slå han. Jag kom 487 meter med han han är bra! :lol: tack för tipset! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg