the_pokemon_master Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 I Goldenroad city i det stora poke mart så står det en tjej som visar upp t.ex rary candy 2 (points) :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 det är int pkmn Martet det är radio tornet. och för att få points så måste du lysnna på "Buenas Password" på radio efter klockan 6. och sedan komma ihåg lösenordet och prata med tjejen som är bredvid "rare candy 2 (points)" flickan efter du berettat lösenordet så får du ett poäng. OBS går bara gjöra en gång om dan ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenSun Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 öhh vad får man då ra? förutom poäng? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 man får bara poäng. men du kan välja om du vill köpa bra grejer tex. rare candy för dina poäng. så lyssna på radio!! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 var finns hon da??? i radio tornet?? På vilken våning????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 var finns hon da??? i radio tornet?? På vilken våning????? i andra våningen i den lilla hytten nere till höger ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 jag brukar lyssna på den låten och köpa en rare candy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 längst ner i huset allså mart i tredje staden goldenrod city där du kommmer in prat med alla där så kommer en att fråga frågor få alla rätt så får du en radio lyssna på buenas show varje kväll efter 18.00 då säjer hon ett lösenord då går till buena där uppe ochdå frågar hon vad lösenordet o då säjer du vad det e och får ett poäng. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst gohan Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 jag fattar inget men jag vill också ha rare candys jag har silver går det på det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg