The Tekken Master Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 GTA:San Andreas kommer ut den 22 october 2004.Priset hos EB-games kommer att vara ungefär 649,00kr.Om ni vill veta mycket om spelet så köp det nyaste numret av The official Playstation2 magazine UK,det finns över 4 sidor med info om spelet.Tack vare den tidningen vet jag mycket av spelet... Den oficiella sidan för GTA:SA är www.rockstargames.com/sanandreas :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Tekken Master Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 I spelet kommer man t.ex att kunna byta frisyr,kläder till den stil man vill. Man kan också bli fet om man bara äter burgare och pizzor i spelet. Man kan simma,man kan ta över områden av städer med sitt gäng.Man kan gå till ett gym och träna också. GTA:SA är 5GGR SÅ STORT SOM VICE CITY!!!!! istället för att san andreas är en stad så är det en hel stat med tre olika städer: Los Santos (Los angeles),San Fierro (San Francisko) och Las Venturas (Las vegas). Det tar storleken av tre st vice city! Resten då vad är det? Jo resten är Farm-områden,canyons,skogar,ängar och vatten... :bah: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 hehe.. det verkar "super" :P.. :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Tekken Master Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Jag ska köpa det på samma dag den kommer ut :lol: Jag har förhandsbokat den hos EB-games :lol: :lol: :lol: !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 ja det kommer 22/10-04 :cool: :cool: men i usa är det 19/19-04 :angry: det är fusk tycker jag gå in på gtasajten för mer info eller gta-san anderas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 vissa säger att det kommer till den nya generationens konsoller i sånna fall har dom fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 det kommer komma ut till ps2 !!.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 ja det gör först till ps2 B) och sen till xbox(våren) till pc:en sommar 2005 år om ett år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 De kommer väll snart hoppas jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 ska det komma till xbox? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Asså de kostar runt 650-700 kr ock de sejs att vara riktigt bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg