Link_Cable Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Kan nån rabbla upp allt man kan få i spelet? alla karaktärer man har från början och man kan få mm? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 har du det isånafall är det bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 jag ska köpa det närsomhelst! jag har kört det o det är assbra! det är inte alls som tekken och soul calibur 1/2 det är liksom med andra sortens figurer... har man läst db så måste man gilla spelet! men som jag sa så vill jag ha info om gubbar o banor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Jag har läst 22 böcker så då borde jag gilla spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CubeMaster Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Jag har 42. men det står att det är rätt trågigt asså hållighet fick den bara 3 i en speltidning alltså skit spel och min kompis klarade det på en dag! f*n det är vad jag kallar dåligt spel men det är skit kul och spel men det är nog bara kul och köra med en vän? tror jag. men den som ska köpa spelet vänta tills 2 kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CubeMaster Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 2an menar jag alltså dbz gc 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 2:an är grymt bra aja åter till ämnet. hmm..... ja man kan få NR.s*tan, GT saiyaman (great saiyaman) fler minns jag inte har för mig att man kunde få cell freezer och androiderna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 jag tror man kan få cyborgerna, freezer, cell, GT Sayaman, MR s*tan, Vegeta och några till... jag är inte säker... men jag undrar också (det var jag som startade ämnet) om man kan förvandla sig med freezer och kunna va alla förvandlingar? och sånt? PS jag har läst: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 26, 27, 28, 29... jag har: 8-11, 26-29... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg