Undead Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Skrivet 28 Oktober 2009 Bra WoW musik video! Måste se! klicka där för att se den ----> KLICKA HÄR FÖR ATT SE PÅ DEN! KUL ^^ Kommentera gärna :D Citera
DonaldDuck Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Skrivet 28 Oktober 2009 Omg, vid 0.16 visste jag att det var DK-spree >.< (Jag såg ju bara "Rolig World Of Warcraft Film!" Eftersom jag inte var inne på humor-forumet. Ugh, jag kan fortfarande alla nyhm's låtar utantill.. Menmen, nyhm är väl ganska kul. Citera
Luxaxix Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Skrivet 28 Oktober 2009 Det enda roliga i det här är din ålder.. Citera
Livvy Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Skrivet 29 Oktober 2009 Eehhh....? Den var knappast kul :/ De finns roligare wow klipp...... Citera
Undead Skrivet 29 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 29 Oktober 2009 :( Jag tycker att den är rolig. PS: Luxaxis jag tackar med samma ord. -.- Du ska inte tro du är bättre en någon för att du är typ 2 år äldre Citera
Hivee Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Skrivet 29 Oktober 2009 :( Jag tycker att den är rolig. PS: Luxaxis jag tackar med samma ord. -.- Du ska inte tro du är bättre en någon för att du är typ 2 år äldre ^Varför inte? Citera
Undead Skrivet 29 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 29 Oktober 2009 :( Jag tycker att den är rolig. PS: Luxaxis jag tackar med samma ord. -.- Du ska inte tro du är bättre en någon för att du är typ 2 år äldre ^Varför inte? Snubben, känner du dej besegrad av en 92:a? Det är samma sak. Citera
Hivee Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Skrivet 29 Oktober 2009 :( Jag tycker att den är rolig. PS: Luxaxis jag tackar med samma ord. -.- Du ska inte tro du är bättre en någon för att du är typ 2 år äldre ^Varför inte? Snubben, känner du dej besegrad av en 92:a? Det är samma sak. 91* Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.