Luxaxix Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 :( Jag tycker att den är rolig. PS: Luxaxis jag tackar med samma ord. -.- Du ska inte tro du är bättre en någon för att du är typ 2 år äldre Jag tror inte att jag är bättre än någon som är 4 år yngre än mig.. Jag vet att jag är det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 :( Jag tycker att den är rolig. PS: Luxaxis jag tackar med samma ord. -.- Du ska inte tro du är bättre en någon för att du är typ 2 år äldre Jag tror inte att jag är bättre än någon som är 4 år yngre än mig.. Jag vet att jag är det.. Vad menar du med "bättre"? Mer värd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 :( Jag tycker att den är rolig. PS: Luxaxis jag tackar med samma ord. -.- Du ska inte tro du är bättre en någon för att du är typ 2 år äldre Jag tror inte att jag är bättre än någon som är 4 år yngre än mig.. Jag vet att jag är det.. Vad menar du med "bättre"? Mer värd? Smartare, duktigare, allmänt bättre? Duh >.< Bättre betyder inte "mer värd" hela tiden. Dessutom va klippet jättetråkigt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 :( Jag tycker att den är rolig. PS: Luxaxis jag tackar med samma ord. -.- Du ska inte tro du är bättre en någon för att du är typ 2 år äldre Jag tror inte att jag är bättre än någon som är 4 år yngre än mig.. Jag vet att jag är det.. Vad menar du med "bättre"? Mer värd? Sort of. Beror självklart på hur man ser det hela. Jag är mer värd för ett företag som vill anställa. Jag är mer värd enligt en tidning som vill få in en insändare. Det finns många saker att se hur jag är "mer värd" på. Men självklart åt andra hållet också. Han är mer värd av någon som vill starta en gosskör. Han är mer värd enligt Liseberg (Skulle aldrig få för mig att betala för att åka dit, probably he would) o.s.v. Men nu känns det väldigt offtopic =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Alltid diggat Nymhs videos, dock väldigt gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piratebay Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 (redigerat) Alltid diggat Nymhs videos, dock väldigt gammal. Japp Redigerat 4 November 2009 av Piratebay Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.