Hoppa till innehåll

Rolig World Of Warcraft Film!


Undead

Rekommendera inlägg

:( Jag tycker att den är rolig.

 

PS: Luxaxis jag tackar med samma ord. -.- Du ska inte tro du är bättre en någon för att du är typ 2 år äldre

Jag tror inte att jag är bättre än någon som är 4 år yngre än mig.. Jag vet att jag är det..

 

Vad menar du med "bättre"?

 

Mer värd?

 

Smartare, duktigare, allmänt bättre? Duh >.<

 

Bättre betyder inte "mer värd" hela tiden.

 

 

Dessutom va klippet jättetråkigt :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:( Jag tycker att den är rolig.

 

PS: Luxaxis jag tackar med samma ord. -.- Du ska inte tro du är bättre en någon för att du är typ 2 år äldre

Jag tror inte att jag är bättre än någon som är 4 år yngre än mig.. Jag vet att jag är det..

 

Vad menar du med "bättre"?

 

Mer värd?

 

Sort of. Beror självklart på hur man ser det hela. Jag är mer värd för ett företag som vill anställa. Jag är mer värd enligt en tidning som vill få in en insändare. Det finns många saker att se hur jag är "mer värd" på. Men självklart åt andra hållet också.

Han är mer värd av någon som vill starta en gosskör. Han är mer värd enligt Liseberg (Skulle aldrig få för mig att betala för att åka dit, probably he would) o.s.v.

 

Men nu känns det väldigt offtopic =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...