Kevve Skrivet 22 November 2009 Rapport Skrivet 22 November 2009 1050 i månaden (omg rly? .D) sen får jag väl lite småsaker då och då. t ex fick vantar idag haha. Bor du hemma ? yes i do ^^ Då har du ju riktigt bortskämda föräldrar och du är också bortskämd. Varför vill du ha så mycket? Yeah! Är riktigt bortskämd! Precis lika mycket som alla andra gymnasieelever (eller 15+?) i hela Sverige! Daaaaamn! Vid 16 börjar man ju gymnasiet? Just nu får jag väl 4-500kr i månaden, men sen får jag nog hela studiebidraget. Citera
Hivee Skrivet 22 November 2009 Rapport Skrivet 22 November 2009 (redigerat) 1050 i månaden (omg rly? .D) sen får jag väl lite småsaker då och då. t ex fick vantar idag haha. Bor du hemma ? yes i do ^^ Då har du ju riktigt bortskämda föräldrar och du är också bortskämd. Varför vill du ha så mycket? Yeah! Är riktigt bortskämd! Precis lika mycket som alla andra gymnasieelever (eller 15+?) i hela Sverige! Daaaaamn! Vid 16 års ålder, dock tidigast månaden efter att man börjat gymnasiet ^tror jag Redigerat 22 November 2009 av Hivee Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.