WesleyFG Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Jo vad ska man göra när man har bråkat med sin bästa vän? Jag bråkade med honom för 1 dag sedan och jag vill bli vänn med honom igen. Men han säger nej heltiden, jag har bet om ursäkt. Vad ska jag göra? :( Jag kan inte leva utan honom :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Jo vad ska man göra när man har bråkat med sin bästa vän? Jag bråkade med honom för 1 dag sedan och jag vill bli vänn med honom igen. Men han säger nej heltiden, jag har bet om ursäkt. Vad ska jag göra? :( Jag kan inte leva utan honom :( nawww vilken liten man-crush. LolDet bästa att göra är ju att ignorera honom tills det hela blåser över. Vänta minst en vecka då du inte är klängig och stalkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WesleyFG Skrivet 28 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Jo vad ska man göra när man har bråkat med sin bästa vän? Jag bråkade med honom för 1 dag sedan och jag vill bli vänn med honom igen. Men han säger nej heltiden, jag har bet om ursäkt. Vad ska jag göra? :( Jag kan inte leva utan honom :( nawww vilken liten man-crush. LolDet bästa att göra är ju att ignorera honom tills det hela blåser över. Vänta minst en vecka då du inte är klängig och stalkig. Ja, jag ska försöka. Med tanken på att han sa att han aldrig ska förlåta mig. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 om ni var bra vänner så kommer ni bli vänner igen. vad hade du gjort mot han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WesleyFG Skrivet 28 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 om ni var bra vänner så kommer ni bli vänner igen. vad hade du gjort mot han? Jag vet inte? Han började och säga att jag har sårat honom, sen vill han inte säga hur eller varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 kanske du har sagt dumt om han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Jo vad ska man göra när man har bråkat med sin bästa vän? Jag bråkade med honom för 1 dag sedan och jag vill bli vänn med honom igen. Men han säger nej heltiden, jag har bet om ursäkt. Vad ska jag göra? :( Jag kan inte leva utan honom :( Du kan ju alltid lära dig stava "vän" men hur som helst, du får väl låta honom lugna ner sig? Hur gamla är ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WesleyFG Skrivet 29 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 (redigerat) Jo vad ska man göra när man har bråkat med sin bästa vän? Jag bråkade med honom för 1 dag sedan och jag vill bli vänn med honom igen. Men han säger nej heltiden, jag har bet om ursäkt. Vad ska jag göra? :( Jag kan inte leva utan honom :( Du kan ju alltid lära dig stava "vän" men hur som helst, du får väl låta honom lugna ner sig? Hur gamla är ni? Förlåt om jag glömmer skriva ''rätt''. Men iallafall så är vi 13 vi fyller 14 snart :P Vi fyller år i November. Redigerat 29 Oktober 2009 av WesleyFG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Jag trodde du va åtta :o Seriöst, om du har sårat honom men han inte kan säga vad du har gjort så är det antingen ngn småsak som han skäms över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Han fick reda på att du gillade tjejer. Låt honom kyla ner sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Han fick reda på att du gillade tjejer. Låt honom kyla ner sig+1 HAHAH, Så jävla epic :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Jo vad ska man göra när man har bråkat med sin bästa vän? Jag bråkade med honom för 1 dag sedan och jag vill bli vänn med honom igen. Men han säger nej heltiden, jag har bet om ursäkt. Vad ska jag göra? :( Jag kan inte leva utan honom :( Du kan ju alltid lära dig stava "vän" men hur som helst, du får väl låta honom lugna ner sig? Hur gamla är ni? Förlåt om jag glömmer skriva ''rätt''. Men iallafall så är vi 13 vi fyller 14 snart :P Vi fyller år i November. Finns inget ord som heter vänn, men aja.. Jag trodde också du var typ 8-9, men just nu är allt du kan göra att vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.