HAB Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 jag har precis kommit till madra och så har jag hittat Piers i ett fängelse. hur får man ut Piers? (jag har 4 djins, en av varje sort) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenSun Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 nej man kan inte få ut piers än ur fängelset så fortsätt vidare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 (redigerat) vad ska man göra då vart ska man gå? är det till yampi desert annars är det där jag är Redigerat 15 April 2004 av Miles Prower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Atlas65 Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Strunta i det, det finns andra problem i livet som vi måste lösa. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Tänk om han inte vill lösa andra problem än GS2? Ja om du inte har kommit igenom där förut så ska du dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 16 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Tänk om han inte vill lösa andra problem än GS2? Ja om du inte har kommit igenom där förut så ska du dit vad är GS2jag är i alhafra nu jag har träffat alex på hotellet och kungen har sprungit till borgen och jag har kollat skeppet vad ska jag göra sen där (jag har 6djinns nu och alla är i lvl 15) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Jag tror du är där du ska laga ett skepp till vänster i byn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 16 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 (redigerat) ja jag har besegrat briggs nu och jag har kommit till ett ställe som ser ut så här X XXX G HX XX X H=flyttbar låda X=stenar G=mål hur flyttar man ut den till G och hur vad ska man ha tremor till? Redigerat 16 April 2004 av Miles Prower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Om tremor är den som srpänger stenen så ska du spränga den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 16 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 nej tremor skapar jordbävning. jag gick tebax till Madra för att kolla och Piers var inte kvar.... var är han nu? i alhafra finns det en gubbe som säger att man absulut inte får komma in och om man läser hans tankar säger han att Mayoren har sagt att ingen får komma in? är Piers där? hur kommer man in? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Man ska inte in där Piers var...Hna är Ikimbombo nu..när du komer det e det festival..så ska du komma till honom.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 16 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 vad är Ikimbombo eller var ligger det hur kommer man dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg