VAZE Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Xbox 360 har ju ett usb uttag, och jag undrar om det går att spara spel på ett usb minne eller en hårddisk med usb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Nej det går inte för usb funktionen till xbox 360 fungerar bara med video och musik Det är dessutom olagligt att ladda ner spel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 30 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Nej det går inte för usb funktionen till xbox 360 fungerar bara med video och musik Det är dessutom olagligt att ladda ner spel :P Hade inte tänkt att ladda ner olagligt, tänkte på att en arcade inte har en hårddisk så då skulle man kunna spara på usb minne om minneskortet blev full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Nej det går inte för usb funktionen till xbox 360 fungerar bara med video och musik Det är dessutom olagligt att ladda ner spel :P Hade inte tänkt att ladda ner olagligt, tänkte på att en arcade inte har en hårddisk så då skulle man kunna spara på usb minne om minneskortet blev full. Kollade nyss på yahoo answers och fick svaret nej det går inte spara dina spelfiler till ett memory stick...Det ända sättet att spela spel på är med premium. Men jag rekommenderar verkligen premium framför arcade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Eller så köper du bara en 20gb hårddisk på tradera priserna ligger väl mellan 200-400 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 (redigerat) Eller så köper du bara en 20gb hårddisk på tradera priserna ligger väl mellan 200-400 ;)Men han kanske inte har pengar till det eller så har han en arcade! Redigerat 30 Oktober 2009 av MetalKungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Då kan han väl spara pengar till det? Det är ju inte så mycket pengar det handlar om tycker jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Då kan han väl spara pengar till det? Det är ju inte så mycket pengar det handlar om tycker jag iaf.jo tillräckligt mycket pengar till att köpa ett ganska bra spel OnT: Har du Arcade eller premium? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 30 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Då kan han väl spara pengar till det? Det är ju inte så mycket pengar det handlar om tycker jag iaf.jo tillräckligt mycket pengar till att köpa ett ganska bra spel OnT: Har du Arcade eller premium? Köpte nyss en arcade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Ska du spela xbox live? Isåfall så skulle nog en hårddisk vara bra. Men om du ska köra offline hela tiden kan ju minnet räcka ett bra tag om du raderar spel som du inte kör längre eller har kört klart osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 31 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Ska du spela xbox live? Isåfall så skulle nog en hårddisk vara bra. Men om du ska köra offline hela tiden kan ju minnet räcka ett bra tag om du raderar spel som du inte kör längre eller har kört klart osv. Nä hade inte tänkt köra live, och jag köper inte alls mycket spel. Kommer nog spela mest GTA 4 eftersom det spelet hållr länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Ska du spela xbox live? Isåfall så skulle nog en hårddisk vara bra. Men om du ska köra offline hela tiden kan ju minnet räcka ett bra tag om du raderar spel som du inte kör längre eller har kört klart osv. Nä hade inte tänkt köra live, och jag köper inte alls mycket spel. Kommer nog spela mest GTA 4 eftersom det spelet hållr länge. men du kommer inte kunna spela många spel för att de flesta spel kräver hårddisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.