Gäst Crazyshit Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Tjenare! Jag har laddat ner ett firefox tema (Midnight fox). Men hur installerar jag det? Det är en jar fil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Det ska installera sig själv när du går in och laddar ner det. Annars borde det funka att bara öppna den med firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Jag har laddat ner det och öppnat med firefox. Men när jag öppnar det med firefox så kommer det upp om att ladda ner temat igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Konstigt, laddade du ner från firefox hemsida? https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/browse/type:2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 (redigerat) Nej, Jag hittade länken i tråden "Cpu använding" och då laddade jag ner från cnet tror jag det hette. Edit: Jag laddade ner ett tema från deras hemsida och då funkade det :D Redigerat 30 Oktober 2009 av Crazyshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Nej, Jag hittade länken i tråden "Cpu använding" och då laddade jag ner från cnet tror jag det hette. Edit: Jag laddade ner ett tema från deras hemsida och då funkade det :D annars så Verktyg>tillägg>teman>dra din .jar fil dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.