WishCookie Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Skrivet 31 Oktober 2009 Hej eftersom att jag inte är full dator snille än så undrar jag hur man kan inaktivera och Aktivera sitt virus skydd på vista. Och mitt virus skydd är Norton 360. Citera
LeetrN Skrivet 1 November 2009 Rapport Skrivet 1 November 2009 va ska du inaktivera norton för? Citera
majskolv Skrivet 1 November 2009 Rapport Skrivet 1 November 2009 det funkar lika bra aktiverat som oaktiverat inte alls altså Citera
Luxaxix Skrivet 1 November 2009 Rapport Skrivet 1 November 2009 va ska du inaktivera norton för? Svara på frågan eller skriv inte alls? Vet att det är problem med Norton, då det är gjort för nybörjare. Vet inte om jag lyckades någon gång, men du kan ju avsluta det genom processer i aktivitetshanteraren. Citera
Dezen Skrivet 1 November 2009 Rapport Skrivet 1 November 2009 På 2009/2010 verisionen är det bara att högerklicka på ikonen och välja inaktivera. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.