Nacke3000 Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Ja som tråden heter. Vad kan man träna med guthan warspear? Attack/str/def/shared? Ja vad kan man träna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Med alla vapen utom whip, kan du träna atk/str/def Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 31 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Tack! Men skadar den lite och är snabb eller hur funkar den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Tack! Men skadar den lite och är snabb eller hur funkar den? Den healar dig , med spec ( tror jag iaf? :o ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 När du har full guthan, så kan det hända att du får liv när du skadar en fiende, därför är guthan omtyckt när man ska Afk lvla på t.ex bandits, annars är det överskattat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 31 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Vet inte jag köppte guthan och blev riktigt missnöjd jag ska skaffa tillbaka min gammla whip igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Vet inte jag köppte guthan och blev riktigt missnöjd jag ska skaffa tillbaka min gammla whip igen.Den enda fördelen med guthan är att du kan stanna länge på ett ställe utan att gå och hämta mat, men sj föredrar jag att ha torags med nez helmet, och d schimmy eller whip. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 1 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Jag skiter i barrows ett tag- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg