Hoppa till innehåll

Utvecklingsamtal


Gäst patrikking

Rekommendera inlägg

Vad ska man typ göra om läraren säger att man är kaxig mot lärarna man busar mycket och sånt. :rolleyes:

Har typ läraren sagt det på eran utvecklingsamtal? Vad sa ni då? FÖR ATT UNDVIKA TROUBLE

Sluta vara kaxig och busa?

 

Är väl det bästa sättet att undivka problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Den enda negativa kritiken jag har fått sedan tredje klass är väl att jag måste ta hem böckerna och inte läsa sidorna en gång innan provet och ändå få högsta betyg :lol:

Jag tycker det är trist att sitta hemma med näsan i böckerna =/ Jag vill chilla och ha kul, men sista utv-samtalet vare inte lika mycket tjafs på mig utan mer: Han börjar ta hem skolväskan varje dag. Duktig pojke!11

Men var inte uppkäftig utan sitt ner och var tyst ;D Roliga kommentarer går alltid att fälla, sålänge de inte är direkt kränkande. Men GLFFS.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst patrikking

För att dom dissar!

Om du går in på rasten och ska värma upp så säger dom:Ey, måste jag jaga hela tiden efter dig?!

Så säger jag: nej, jag skulle bara värma upp mig.

Läraren: Siken attityd! jag kommer säga till din fröken! och han putar mig! va fan ska man annars göra?!

 

+ man får respekt! när jag börja: inga kompisar! Första gången jag dissa läraren/kaxa mig så hade jag redan 2 kompisar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att dom dissar!

Om du går in på rasten och ska värma upp så säger dom:Ey, måste jag jaga hela tiden efter dig?!

Så säger jag: nej, jag skulle bara värma upp mig.

Läraren: Siken attityd! jag kommer säga till din fröken! och han putar mig! va fan ska man annars göra?!

 

+ man får respekt! när jag börja: inga kompisar! Första gången jag dissa läraren/kaxa mig så hade jag redan 2 kompisar!

De är inte dina "kompisar", de vill bara vara med dig efter som du är så "cool" när du kaxar mot läraren.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att dom dissar!

Om du går in på rasten och ska värma upp så säger dom:Ey, måste jag jaga hela tiden efter dig?!

Så säger jag: nej, jag skulle bara värma upp mig.

Läraren: Siken attityd! jag kommer säga till din fröken! och han putar mig! va fan ska man annars göra?!

 

+ man får respekt! när jag börja: inga kompisar! Första gången jag dissa läraren/kaxa mig så hade jag redan 2 kompisar!

De är inte dina "kompisar", de vill bara vara med dig efter som du är så "cool" när du kaxar mot läraren.

 

Förstod du på allvar vad han skrev? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Lärare ger aldrig dålig kritik på utvecklingsamtalen, de smörar så in i helvette för dina päron, typ "Niclas är en söt och energisk pojke, men ibland har han svårt att sitta still"

Sant, som fan! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att dom dissar!

Om du går in på rasten och ska värma upp så säger dom:Ey, måste jag jaga hela tiden efter dig?!

Så säger jag: nej, jag skulle bara värma upp mig.

Läraren: Siken attityd! jag kommer säga till din fröken! och han putar mig! va fan ska man annars göra?!

 

+ man får respekt! när jag börja: inga kompisar! Första gången jag dissa läraren/kaxa mig så hade jag redan 2 kompisar!

De är inte dina "kompisar", de vill bara vara med dig efter som du är så "cool" när du kaxar mot läraren.

 

Förstod du på allvar vad han skrev? :o

 

Menar du hans "redan"? Nu när jag läser det igen så ser jag det, men pga hans ålder så drar jag egna slutsatser om vad han egentligen menade.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att dom dissar!

Om du går in på rasten och ska värma upp så säger dom:Ey, måste jag jaga hela tiden efter dig?!

Så säger jag: nej, jag skulle bara värma upp mig.

Läraren: Siken attityd! jag kommer säga till din fröken! och han putar mig! va fan ska man annars göra?!

 

+ man får respekt! när jag börja: inga kompisar! Första gången jag dissa läraren/kaxa mig så hade jag redan 2 kompisar!

Är du svensk?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...