Guggo Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Vad ska man typ göra om läraren säger att man är kaxig mot lärarna man busar mycket och sånt. :rolleyes: Har typ läraren sagt det på eran utvecklingsamtal? Vad sa ni då? FÖR ATT UNDVIKA TROUBLE Sluta vara kaxig och busa? Är väl det bästa sättet att undivka problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitten Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Har aldrig hänt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Alla får kritik på sina utvecklingssamtal.Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Den enda negativa kritiken jag har fått sedan tredje klass är väl att jag måste ta hem böckerna och inte läsa sidorna en gång innan provet och ändå få högsta betyg :lol: Jag tycker det är trist att sitta hemma med näsan i böckerna =/ Jag vill chilla och ha kul, men sista utv-samtalet vare inte lika mycket tjafs på mig utan mer: Han börjar ta hem skolväskan varje dag. Duktig pojke!11 Men var inte uppkäftig utan sitt ner och var tyst ;D Roliga kommentarer går alltid att fälla, sålänge de inte är direkt kränkande. Men GLFFS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 För att dom dissar! Om du går in på rasten och ska värma upp så säger dom:Ey, måste jag jaga hela tiden efter dig?! Så säger jag: nej, jag skulle bara värma upp mig. Läraren: Siken attityd! jag kommer säga till din fröken! och han putar mig! va fan ska man annars göra?! + man får respekt! när jag börja: inga kompisar! Första gången jag dissa läraren/kaxa mig så hade jag redan 2 kompisar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 För att dom dissar! Om du går in på rasten och ska värma upp så säger dom:Ey, måste jag jaga hela tiden efter dig?! Så säger jag: nej, jag skulle bara värma upp mig. Läraren: Siken attityd! jag kommer säga till din fröken! och han putar mig! va fan ska man annars göra?! + man får respekt! när jag börja: inga kompisar! Första gången jag dissa läraren/kaxa mig så hade jag redan 2 kompisar! De är inte dina "kompisar", de vill bara vara med dig efter som du är så "cool" när du kaxar mot läraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 För att dom dissar! Om du går in på rasten och ska värma upp så säger dom:Ey, måste jag jaga hela tiden efter dig?! Så säger jag: nej, jag skulle bara värma upp mig. Läraren: Siken attityd! jag kommer säga till din fröken! och han putar mig! va fan ska man annars göra?! + man får respekt! när jag börja: inga kompisar! Första gången jag dissa läraren/kaxa mig så hade jag redan 2 kompisar! De är inte dina "kompisar", de vill bara vara med dig efter som du är så "cool" när du kaxar mot läraren. Förstod du på allvar vad han skrev? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Lärare ger aldrig dålig kritik på utvecklingsamtalen, de smörar så in i helvette för dina päron, typ "Niclas är en söt och energisk pojke, men ibland har han svårt att sitta still" Sant, som fan! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 För att dom dissar! Om du går in på rasten och ska värma upp så säger dom:Ey, måste jag jaga hela tiden efter dig?! Så säger jag: nej, jag skulle bara värma upp mig. Läraren: Siken attityd! jag kommer säga till din fröken! och han putar mig! va fan ska man annars göra?! + man får respekt! när jag börja: inga kompisar! Första gången jag dissa läraren/kaxa mig så hade jag redan 2 kompisar! De är inte dina "kompisar", de vill bara vara med dig efter som du är så "cool" när du kaxar mot läraren. Förstod du på allvar vad han skrev? :o Menar du hans "redan"? Nu när jag läser det igen så ser jag det, men pga hans ålder så drar jag egna slutsatser om vad han egentligen menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 För att dom dissar! Om du går in på rasten och ska värma upp så säger dom:Ey, måste jag jaga hela tiden efter dig?! Så säger jag: nej, jag skulle bara värma upp mig. Läraren: Siken attityd! jag kommer säga till din fröken! och han putar mig! va fan ska man annars göra?! + man får respekt! när jag börja: inga kompisar! Första gången jag dissa läraren/kaxa mig så hade jag redan 2 kompisar! Är du svensk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Nej, han är inte svensk. Han säger själv att han är en "blatte". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Ja, asså jag är född i Sverige, men jag kommer från Polen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.