Undead Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Japp. Undrar om det är nån som spelar på Kongregate, om du gör de säg gärna ditt namn o level så kan vi spela tillsammans :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Är det roligt? Vad handlar det om?Vill veta lite mer innan jag registrerar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 31 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Är det roligt? Vad handlar det om?Vill veta lite mer innan jag registrerar ;) Det är en spelsida ungefär som Armorgames elr Miniclip, du har en account och kör spel, så finns det till de där spelen "achievements". När du får en achievement får du poäng, och när du har tillräckligt med poäng blir du Level Up. ( KONGREGATE.COM ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Ok men ska inte registrera där, tycker det är tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Heter Slickepinne, vet inget vad man ska göra. Dock spelat där förut, ett spel som hette platform racing, fast var inte reggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Nej jag spelar inte det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Alltså man kan ju inte spela kongregate väll? Däremot kan man vara med på dess community? Jag menar Kongregate är väll en portal för massor av olika spel på nätet & inte ett. Ont; Brukar spela där när jag har tråkigt eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Kör ibland, heter (Svårgissat) Wetterl... Är lvl 6 eller 7, men de enligt mig bästa spelen har inte Achivements... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Kör där ibland. Heter oscis och är i level typ 7-8 eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 heter: Freduboy , tror jag ''/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Är medlem. Ett av mina favorit spel: http://www.kongregate.com/games/kaktuszon/...ery-of-the-ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.