Organism Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Men asså ska man inte sälja samma dag som man köper det? Hur vet man ungefär att priset kommer höjas? Använd dig av Grand Exchange 'grafik' bilderna, där ser du varje item i diagram, tablåer eller vad det nu kallas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 1 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Tack jag börjar fatta detta! Men en sak är fortfarande oklar :-( Alla hjälpte till att få mig och fatta, vem ska jag ge 100 fm till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Inte vet jag, ge dom till lux eller nån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Tror ingen vill ha dina små 100 fm =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Man jag trivs inte i clanerna men vad är fel med att vara med där? blir man lurad? Jag vill ha lite information om hur jag ska l'sa av ge sidan. Det negativa i det hela är ju ifalla du inte känner dom i klanen så bra + att att du inte vet om du fuckar dina pengar eller inte. Hur vet man att dom kommer gå upp i pris? Jo! Man tänker efter vad majoriteten på runescape vill köpa, köp det, vänta och sälj, om dom går ner i pris får d skynda dig, det kan ta kanske 3 dagar att hitta ett merch objekt, genom att studera hur priserna förendras, jag köpte 7 månader sen 400 uncut diamonds, 5k ea, nu är dom 10k+ ea, det är 5k per uncut, jag fick alltså vääldigt mycket pengar för det, det vad ren tur skulle jag säga! Men nu när x-treme potions har kommit, köper folk materialen för dom potsen så att då höjs dom i pris, grimy dwarf weeds merchade jag också för inte så länge sen, och dom gick upp 1,5k i genomsnitt VARGE dag! Hoppas det hjälpte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 2 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Tack. Och jag vet att 100 fm är en liten klick skit men det är något :-/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Är det så svårt? Köp t ex rune 2h 600 gp under mid, köp för alla pengar du har, vänta några timmar/dagar och sälj 600 gp över mid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Steg 1: Gå aldrig med i en merchanting clan! Steg 2: Jag upprepar, gå aldrig med i en marchanting clan! Steg 3: Köp Air runes för alla pengar du har, till lägsta pris. Steg 4: Sälj dem för ett högre pris. *Klart* Skämt åsido är inte det här det bästa sättet direkt... Men du förlorar aldrig på att köpa för lägsta priset (Såvida inte priset går ner) och det är därmed en relativt säker sak att göra.. nej gjorde samma sak med addy pbody dröjde 2 månader att sälja tllbaks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Steg 1: Gå aldrig med i en merchanting clan! Steg 2: Jag upprepar, gå aldrig med i en marchanting clan! Steg 3: Köp Air runes för alla pengar du har, till lägsta pris. Steg 4: Sälj dem för ett högre pris. *Klart* Skämt åsido är inte det här det bästa sättet direkt... Men du förlorar aldrig på att köpa för lägsta priset (Såvida inte priset går ner) och det är därmed en relativt säker sak att göra.. nej gjorde samma sak med addy pbody dröjde 2 månader att sälja tllbaks. Funkar ju inte med alla items smartass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 håll inte på med merch clans, om ni var inne på runescapes sub forum för rants, då skulle ni få veta vad majoriteten av spelarna tycker om merchanters... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 26 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Jag fattade merchanting för länge sedan (någon månad sen) Tack för all Info! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dickcheese Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Gå in i en merch clan som nyss har börjat "Mercha" en item, sen dumpar du innan dom dumpar! Lätt som en plätt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg