Hivee Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Såg Cube ett tag sen, riktigt bra Vad för slags film? ;) Skräck, handlar om sju personer som vaknar i ett rum format som en kub, sex dörrar vid varje yta som leder till sex likadana rum, vissa är säkra och vissa innehåller death traps typ. Senare upptäcker gruppen att det finns nummer vid varje dörr och använder sina matematiska skillz för att ta sig vidare och hitta ut Säger bara "wannabe SAW". Filmer som liknar SAW blir alltid dåliga i mina ögon. Cube är från 1997, Saw är från 2004, men okej Det visste jag inte sorry. xD Men är den bra? Den är intressant, men väldigt konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Såg Cube ett tag sen, riktigt bra Vad för slags film? ;) Skräck, handlar om sju personer som vaknar i ett rum format som en kub, sex dörrar vid varje yta som leder till sex likadana rum, vissa är säkra och vissa innehåller death traps typ. Senare upptäcker gruppen att det finns nummer vid varje dörr och använder sina matematiska skillz för att ta sig vidare och hitta ut Säger bara "wannabe SAW". Filmer som liknar SAW blir alltid dåliga i mina ögon. Cube är från 1997, Saw är från 2004, men okej Det visste jag inte sorry. xD Men är den bra? Den är intressant, men väldigt konstig Då blir det nog ingen titt, vill se på en film som är värd att titta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.