Champagne Skrivet 1 November 2009 Rapport Skrivet 1 November 2009 (redigerat) Hej! Ja det finns ganska många easter eggs. Speciellt i map packs. Här är iallafall dom jag vet. NAZI ZOMBIES: SHI NO NUMA : Den första easter eggen är i spawn rummet. Det ska finnas 3 st radioapparater i rummet. 1 på varannan sida och 1 på hyllan i mitten. Sikta på alla radios och håll in "X"... Då när du har gjort det på alla så ska ett meddelande läsas upp av en alien eller något. Den andra jag vet finns i Comm room tror jag det hette. Där i comm room ska det iallafall finnas en telefon på ett bord. Håll in X och då spelas ett röst meddelande och du får en achievement "Dead air" När du har spelat klart meddelandet så kan du klicka på telefonen igen och radion bredvid så ska det spelas upp en låt som heter Elena Siegman - The One. Om du går in i någon dörr... Comm room eller vad de var... precis bredvid huset ska du se en meteor som slagit ned... DER RIESE : I början i spawn point... om du går ned för trappan och går höger så ska du se några barrels... Bredvid dom åt vänster så ser du en liten radio... Håll in X för att få ett röstmeddelande med en nasist som pratar med en zombie... Om du uppgraderar ett vapen för 5000 :- i pack o punch maskinen så går du till dörren höger om spawn point det hållet gewehr är... Gå in i porten och då ser du en zombie barrier/Fönster ... Om du siktar i mellan dom så ska du se ett "Stonehenge" i mellan husen... Skjut kontrollpanelen vid den och då kommer den aktiveras och de kommer massa teddybjörnar runt om kring mapen som du ska leta efter... Du låser även upp achievementen "Elevate your senses" En teddybjörn ska finnas vid spawn point om du kollar upp mot husen åt höger vid elden... då ser du en teddybjörn med en bowie knife... Sen går du in i rummet bredvid där kontrollpanelen jag berätta om. sväng till vänster och kolla åt höger och då ska du se några burar, gå fram till dom och kolla på sidan så ska du se en med en upgradad colt tror jag de va. Sen den sista finns i kaminen där thompson finns ... När du skjutit alla i orning så kommer en teddy björn säga "Game over" Om du kastar en monkey bomb i elden så kommer den prata :) Redigerat 3 November 2009 av MetalKungen Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.