VAZE Skrivet 1 November 2009 Rapport Skrivet 1 November 2009 Jag köpte en arcade i fredags och när jag kollar på hur mycket minna jag har så står det 333MB left. På kartongen står de att en arcade ska ha 256MB, så är det bara ja som har fått typ 80MB extra eller är det så för alla ? Citera
Champagne Skrivet 2 November 2009 Rapport Skrivet 2 November 2009 Jag köpte en arcade i fredags och när jag kollar på hur mycket minna jag har så står det 333MB left. På kartongen står de att en arcade ska ha 256MB, så är det bara ja som har fått typ 80MB extra eller är det så för alla ?Dom kan stoppa fel grejer i paketet ibland... Min kompis köpte Rock band acdc och besällde bara en gitarr men fick både spelet och gitarr Citera
VAZE Skrivet 2 November 2009 Författare Rapport Skrivet 2 November 2009 Jag köpte en arcade i fredags och när jag kollar på hur mycket minna jag har så står det 333MB left. På kartongen står de att en arcade ska ha 256MB, så är det bara ja som har fått typ 80MB extra eller är det så för alla ?Dom kan stoppa fel grejer i paketet ibland... Min kompis köpte Rock band acdc och besällde bara en gitarr men fick både spelet och gitarr Men minneskortet är ju inbyggt i xboxen. Citera
Champagne Skrivet 3 November 2009 Rapport Skrivet 3 November 2009 Jag köpte en arcade i fredags och när jag kollar på hur mycket minna jag har så står det 333MB left. På kartongen står de att en arcade ska ha 256MB, så är det bara ja som har fått typ 80MB extra eller är det så för alla ? Dom kan stoppa fel grejer i paketet ibland... Min kompis köpte Rock band acdc och besällde bara en gitarr men fick både spelet och gitarr Men minneskortet är ju inbyggt i xboxen. Ja men då är det väl fel förpackning dom har skickat den med ? :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.