Hoppa till innehåll

11 September


Easton
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjo, kollade på Kalla Fakta nyss. Det handlade om 9/11, alltså elfte September. (Detta uttalas nineeleven I USA, därför står det 9/11 och inte 11/9)

 

Vad tror ni attacken orsakades av?

 

Vilka utförde attacken? (många personer tror att USA's regering utförde attackerna, genom att sätta ut sprängämnen i byggnaderna.)

 

Kalla fakta nämnde och sidan www.vaken.se, där dem vill ha den riktiga sanningen av Usa's regering.

 

Visste inte riktigt hur jag skulle skriva, men jag tror att ämnet kan bli väldigt aktivt.

 

 

 

 

Redigerat av Jojjen21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 127
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag tror att vissa i USA samarbetat med terrorister för att göra detta. Det var nog terrorister som flög planen men de fick helt klart hjälp att lyckas. Kanske hjälp att ingen skulle upptäcka planen, hjälp att få vapen på planen, sprängämnen i byggnaderna med mera.

 

Något som är helt bevisat är att Usama bin Laden fått CIA träning, Afghanistan och USA samarbetade när Ryssland invaderade på 80 talet. Efter det kan de nog haft en viss kontakt. http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/binladen_cia.html står lite om bin Laden och CIA.

 

Inte förvånad heller, först fejkad månlandning, nu detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är inte 9/11, nionde november?

Jag skulle skriva elfte september 11/9.

Men hur kan man ha haft sprängämnen när man såg klart och tydligt att planen flög in i tornen?

Dom sätter in sprängämnena innan kraschen, sen sprängen man precis när planet flyger in
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt fysikens lagar fanns det bomber eller något annat som förstörde byggnadernas struktur annars skulle det inte falla med nästan samma hastighet som fritt fall. Flera ögonvittnen såg dessutom explosioner.

 

Det fanns dessutom 2 flygplan och 3 byggnader som rasade.

 

USA säger att de hittade ett pass från en på planet, men ingen svart låda. Konstigt hur en svart låda som är en av de tåligaste sakerna som människan har byggt kan ha försvunnit men ett pass av papper finns kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta är en tämligen intressant notis:

 

WTC7 står kvar när nyheterna rapporterar att den har fallit? hur kunde de veta att den skulle falla?

 

byggnaden i fråga i ögonblicket då den börjar kollapsa, man kan se flera fönster som redan gått sönder.

http://thedailymohsin.files.wordpress.com/2009/06/wtc7frame40gg5.jpg

 

 

Den officiella teorin säger att byggnaden började brinna och kollapsade pga av det.

 

saker som säger emot det är:

Stål-strukturen kan inte försvagas av en vanlig brand. Stål/Järn smälter vid först +2500 C medan trä, papper och andra enklare "kol-baserade" bränslen brinner med en värme upp till ca 1000 C.

 

Det är ytterst ologiskt att just WTC7 skulle kollapsa just på samma dag som WTC 1&2.

 

Det är näst intill ett omöjligt scenario att byggnaden skulle få ett så kallat "veck" som används vid kontrollerade rivningar och falla rakt ner utan att skada hus som låg tvärs över gatan.

 

hittade en annan bra video ang. WTC7:

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni bör ändra på era datum, så att de skrivs som i övriga Sverige, d.v.s 11/9. Blev lite förvånad när jag såg på TV:n (Utan ljud), med skyltar där det stod "9/11". Så jag frågade mig själv vad som hände 9:e November, innan jag förstod att det var från USA. Men här i Sverige skriver vi datumen normalt, d.v.s ÅÅ(ÅÅ)-MM-DD.

 

Jag tror att allt det här, likt teorinerna om fusken med månlandningen är bullshit. Det är bara folk som vill ha uppmärksammhet som drar upp sådana här saker. Varför skulle Amerikanska regeringen frivilligt dra på sig en sån möda? Det kostade dem hundratals miljoner antar jag..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...