Dezen Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Installerade Windows 7 på min kära burk idag, allting fungerar fint utom en sak. Jag har ett 5.1 system, alla högtalarna fungerar men inte baslådan, jag har höjt basen till max på själva lådan men kan knappt märka att den fungerar. Jag la örat på den och kunde höra lite ljud där inne. Någon som vet vad som är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 (redigerat) Har du ställt in det på 5.1 i Windows och i ljudkortets programvara om du har någon till det? Redigerat 1 November 2009 av ELF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Yes, men det verkar som att ljudet från baslådan skickas till central högtalaren ist :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Klicka ur "Swap center/subwoofer output" om du använder realtek. Finns säkert liknande alternativ i andra mjukvaror med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Det är urkryssat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.