ante99 Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Jag har spelat ett tag på battlefield 2 på PC och undrar om man kan och isåfall hur man kan låsa upp vapnen utan fusk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 mm, det går men då måste du skaffa lite kills och poäng :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ante99 Skrivet 2 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Jag har spelat länge men har bara spelat singelplayer så jag kan inte alls mycket om hur man skaffar kills och sånt. Men kan man låsa upp vapnen i singelplayer också och är det isåfall samma där att man måste få kills och poäng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Nej, är bara i Multiplayer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 FEL!! det går att låsa upp vapen i singelplayer också!! MED FUSK! KOLLA YOUTUBE! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ante99 Skrivet 9 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 FEL!! det går att låsa upp vapen i singelplayer också!! MED FUSK! KOLLA YOUTUBE! :D Jag ville ha UTAN fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 FEL!! det går att låsa upp vapen i singelplayer också!! MED FUSK! KOLLA YOUTUBE! :D Jag ville ha UTAN fusk Kör online då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ante99 Skrivet 11 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 FEL!! det går att låsa upp vapen i singelplayer också!! MED FUSK! KOLLA YOUTUBE! :D Jag ville ha UTAN fusk Kör online då. vet ej hur man gör!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Försök igen om 6 år? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg