Hoppa till innehåll

Portfolio Of Coczo.se V1


laynus
 Dela

Rekommendera inlägg

Kan nu bekräfta att första december kommer coczo.se v2 släppas med jul style!

Det är okey om jag "snor" idén lite va?

 

Tycker annars att din sida har blivit mycket snyggare än förut :).

 

Han är ju inte direkt den första att ha en sida med jultema. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Idag händer de mycket !

1 års jubileum för coczo.se och de firar vi med ny design och så kommer jag köra in några nya funktioner!

 

Mvh Coczo.se's admin

Går jag in på någon av de andra sidorna så visas inte "mid-boxen".

 

Du skulle gärna kunna göra ett mellanrum mellan varje länk i menyn.

 

Headern var otroligt ful, imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag händer de mycket !

1 års jubileum för coczo.se och de firar vi med ny design och så kommer jag köra in några nya funktioner!

 

Mvh Coczo.se's admin

Går jag in på någon av de andra sidorna så visas inte "mid-boxen".

 

Du skulle gärna kunna göra ett mellanrum mellan varje länk i menyn.

 

Headern var otroligt ful, imo.

 

Buggen är fixad!

Och hur ska jag kunna förbättra det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gör ett större mellanrum mellan allt i menyn. Designen var sådär, gillar att den var ganska "klar" eller ren design.

 

Gällande IRLC så borde du fixa en topplista så att man kan se vad man är rankad. Det skulle göra spelet roligare!

Jag hittade även en bugg i spelet, om man ska skicka Pm till någon så kommer det upp:

 

"Du måste skriva in vem det ska till! Du måste skriva in vem det ska till!", trots att jag redan har skrivit in det.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör ett större mellanrum mellan allt i menyn. Designen var sådär, gillar att den var ganska "klar" eller ren design.

 

Gällande IRLC så borde du fixa en topplista så att man kan se vad man är rankad. Det skulle göra spelet roligare!

Jag hittade även en bugg i spelet, om man ska skicka Pm till någon så kommer det upp:

 

"Du måste skriva in vem det ska till! Du måste skriva in vem det ska till!", trots att jag redan har skrivit in det.

tack för tipset

 

Btw Vad tycks om den här layouten?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör ett större mellanrum mellan allt i menyn. Designen var sådär, gillar att den var ganska "klar" eller ren design.

 

Gällande IRLC så borde du fixa en topplista så att man kan se vad man är rankad. Det skulle göra spelet roligare!

Jag hittade även en bugg i spelet, om man ska skicka Pm till någon så kommer det upp:

 

"Du måste skriva in vem det ska till! Du måste skriva in vem det ska till!", trots att jag redan har skrivit in det.

tack för tipset

 

Btw Vad tycks om den här layouten?

 

Nja, jag gillar mer den som du har nu.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör ett större mellanrum mellan allt i menyn. Designen var sådär, gillar att den var ganska "klar" eller ren design.

 

Gällande IRLC så borde du fixa en topplista så att man kan se vad man är rankad. Det skulle göra spelet roligare!

Jag hittade även en bugg i spelet, om man ska skicka Pm till någon så kommer det upp:

 

"Du måste skriva in vem det ska till! Du måste skriva in vem det ska till!", trots att jag redan har skrivit in det.

tack för tipset

 

Btw Vad tycks om den här layouten?

 

Mycket snyggare!

 

Ändra den orange'a logo'n till någon annan färg, den sticker ut för mycket. Annars så var den mycket snyggare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör ett större mellanrum mellan allt i menyn. Designen var sådär, gillar att den var ganska "klar" eller ren design.

 

Gällande IRLC så borde du fixa en topplista så att man kan se vad man är rankad. Det skulle göra spelet roligare!

Jag hittade även en bugg i spelet, om man ska skicka Pm till någon så kommer det upp:

 

"Du måste skriva in vem det ska till! Du måste skriva in vem det ska till!", trots att jag redan har skrivit in det.

tack för tipset

 

Btw Vad tycks om den här layouten?

 

Tycker den ser episk simpel ut på en mycket stilren och tilltalande sätt. Grymt jobbat!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Headern tar onödigt plats på höjden, folk med låg upplösning måste scrolla för att ens få syn på content. Det är inte bra. Menyn såg heller inte så bra ut. Tycker istället att du skulle kunna göra fyrkantiga menyknappar som du lägger längst ner i headern under loggan, så kan du samtidigt få upp din content högre upp på sidan.

 

Annars, snyggt. Har dock svårt och tro att du har gjort den där själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Imbaknut: Designen är väldigt simpel, vad får dig att tro att han inte gjort den själv?

 

Han har en poäng med att content är lite långt ner. Kanske om du tar bort botten utav headern, och toppen utav menyn, och sen sätter ihop de två, om du ändrar lite med färgerna, såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...