Gäst ponta500 Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Hej vem har högst iq i världen? jag har surfat runt men hittar bara massor av olika människor så och om ni vet så skriv det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Stephen Hawking. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 (redigerat) Christopher Langan, hans IQ lär vara uppmätt till 195-210 någonstans däremellan. Såg att du ville ha källa, Där Redigerat 3 November 2009 av Volbla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Christopher Langan, hans IQ lär vara uppmätt till 195-210 någonstans däremellan. Såg att du ville ha källa, Där jo det står i amerika men i världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Christopher Langan, hans IQ lär vara uppmätt till 195-210 någonstans däremellan. Såg att du ville ha källa, Där jo det står i amerika men i världen Det står i världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 (redigerat) Oj läste inte rubriken för i texten står det amerikas smartaste men du har nog rätt TACK ALLIHOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu är den här tråden värdelös eftersom jag fått svaret så nu kan den låsas och tas bort! Redigerat 3 November 2009 av ponta500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 (redigerat) Marilyn vos Savant http://sv.wikipedia.org/wiki/Marilyn_vos_Savant Lite sökande så fann jag det. 184 IQ har hon enligt Guiness World Records, vilket för mig är en påförlitlig källa =) Volbla: Din källa är en... Blogg... Redigerat 3 November 2009 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Marilyn vos Savant http://sv.wikipedia.org/wiki/Marilyn_vos_Savant Lite sökande så fann jag det. 184 IQ har hon enligt Guiness World Records, vilket för mig är en påförlitlig källa =) Volbla: Din källa är en... Blogg... Det är kul att du tittar på wikipedia, men fyi - de år hon var rankad i Guiness World Records var från 1986-1989 Hittade dock detta Physicist / Engineer Kim Ung-yong has a verified IQ of 210 Bouncer Christopher Michael Langan has a verified IQ of 195 Engineer Philip Emeagwali is alleged to have an IQ of 190 World Chess Champion Garry Kasparov is alleged to have an IQ of 190 Author Marilyn Vos Savant has a verified IQ of 186 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Marilyn vos Savant http://sv.wikipedia.org/wiki/Marilyn_vos_Savant Lite sökande så fann jag det. 184 IQ har hon enligt Guiness World Records, vilket för mig är en påförlitlig källa =) Volbla: Din källa är en... Blogg... Det är kul att du tittar på wikipedia, men fyi - de år hon var rankad i Guiness World Records var från 1986-1989 Hittade dock detta Physicist / Engineer Kim Ung-yong has a verified IQ of 210 Bouncer Christopher Michael Langan has a verified IQ of 195 Engineer Philip Emeagwali is alleged to have an IQ of 190 World Chess Champion Garry Kasparov is alleged to have an IQ of 190 Author Marilyn Vos Savant has a verified IQ of 186 What's wrong with Wikipedia? Wikipedia hade ju GWR som källa -.- Är dina namn från GWR också måntro? Tänkte inte på årtalet, så det var ju lite klantigt.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 ^GWR, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Marilyn vos Savant http://sv.wikipedia.org/wiki/Marilyn_vos_Savant Lite sökande så fann jag det. 184 IQ har hon enligt Guiness World Records, vilket för mig är en påförlitlig källa =) Volbla: Din källa är en... Blogg... Vad är fel på bloggar nudå? :) Kan de inte innehålla korrekt information ellr vad vill du påpeka? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.