Gamer 1 Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Är det någon som vet när det släpps? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Har inget lanserings datum än vad jag vet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 jag tror det släpps i juni. (imitten). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 finns det några bilder på spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 jag tror det släpps i juni. (imitten). Ok. Jag tittade just på några trailers från spelet det verkar ascoolt. Det finns trailers på ign.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 jag hitta inga trailers kan du inte ge den exakta sidan så man hittar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 jag hitta inga trailers kan du inte ge den exakta sidan så man hittar. Den exakta sidan heter www.ign.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 ja det fattar jag väl men var ska man klicka. jag fattar iaf inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 ja det fattar jag väl men var ska man klicka. jag fattar iaf inget. Först går man in på sidan, sen skriver du in titeln på spelet där det står Find a GAME. Och vips, så kommer du fram till det spelet du sökte efter. Och där finns det trailers och bilder på spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 jo juni ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 24september! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 oj jag gissade ganska fel men ialla fall så ska jag lätt köpa det är no hur grymt som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg