Organism Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Vissa säger att själva Michael i "filmen" är fake. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Ja det är många som säger att det är ''look alikes'' med fast Kenny Ortega mannen som var med under Michaels sista tid säger att det inte var några, bara en stuntman. Jag litar mer på honom än på Joe och Latoya Jackson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Men ändå lixom, ofta dom spelade in allting bara så där - sedan så redigerade dom det? Jag vet inte vad jag ska tro på. Jag ska se filmen i vilket fall som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 (redigerat) Såg filmen i dag. Den var riktigt bra. Älskar Michael Jackson! Redigerat 7 November 2009 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Dom visar säkert bara filmen i två veckor så dom kan släppa filmen snabbare , bara en tanke :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Dom visar säkert bara filmen i två veckor så dom kan släppa filmen snabbare , bara en tanke :lol: Det låter ju jättesmart med tanke på att de i princip drar in mer pengar på bio än dvd släppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Dom visar säkert bara filmen i två veckor så dom kan släppa filmen snabbare , bara en tanke :lol:Filmers livslängd beror på hur länge dom visades på bio? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Hörde att dom ska förlänga filmen ytterligare ett par veckor till då alla biografer är fulla av individer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 Ska se den på fredag, har hört att den är jättebra =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 Jag har för mig att de sa i filmen(eller någon annanstans) att Michael ville spela in sina konserter från och med Dangerous turnén. Det är väl inget konstigt med att de spelade in Michaels comeback? Och att Michael i filmen skulle vara fejk är bullshiiiit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexmarcelo1 Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 michael jackson is the king of pop. jag har sett den flertal gånger. jag är inget jävla fakefan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 Jag har för mig att de sa i filmen(eller någon annanstans) att Michael ville spela in sina konserter från och med Dangerous turnén. Det är väl inget konstigt med att de spelade in Michaels comeback? Och att Michael i filmen skulle vara fejk är bullshiiiit. Hoppas du talar sanning älskling. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.