Gäst TekkenWarrior Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Finns ju inte en sådan tråd. Så jag skapar därmed denna. Här talar man allt som har med Champions League att göra. Själv så hejar jag på Real Madrid och Chelsea. Gillar inte Milan och Barcelona, jo, visst dem har bra teknik och så, men gilalr inte deras spel. Barcelona har ju bäst teknik när det gäller fotbollen! Vilket lag hejar ni på? Har ni något lag ni inte gillar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Heja Zlatan. Ser Barca matchen just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Varför inte merga denna med allsvenskantråden och göra en fet fotbollstråd där allt kan diskuteras? Så får vi en tråd istället för ca 10 möjliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Bra ide volbla :D Tycker barca och real e överskattade.. kolla vem de har! Slår vad om att ett spanskt lag kommer vinna CL. Hejar sj på manchester united.. de blev 3-3 igår :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Varför inte merga denna med allsvenskantråden och göra en fet fotbollstråd där allt kan diskuteras? Så får vi en tråd istället för ca 10 möjliga. Fast då kan vi ju merga alla tv-spels trådar också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Vilken match igår. Inter kom ikapp 1-0 resultatet, det blev slutligen 2-1. Inter spelade riktigt bra igår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Ehlen o sehlen. Har ni märkt att Zlatan representerar Sverige? säg någon som är mer populärare än han. Ingen vet vem Sveriges minister är som löser alla viktiga problem. Underlig värld vi lever på :huh: Men Barca hejar jag på! Zlatan börjar bli gammal och måste få vinna ett CL titel innan hans karriär är över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Fast då kan vi ju merga alla tv-spels trådar också? Du kan inte jämföra TV-Spel med Fotboll. Men sure, då sätter jag igång en Polska-ligan tråd här och den kommer ju vara skitaktiv, hooray. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Fast då kan vi ju merga alla tv-spels trådar också? Du kan inte jämföra TV-Spel med Fotboll. Men sure, då sätter jag igång en Polska-ligan tråd här och den kommer ju vara skitaktiv, hooray. Vem försöker du vara? Champions League är ju ligor från hela världen som spelar.. Vad är det du inte kan förstå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Ehlen o sehlen. Har ni märkt att Zlatan representerar Sverige? säg någon som är mer populärare än han. Ingen vet vem Sveriges minister är som löser alla viktiga problem. Underlig värld vi lever på :huh: Men Barca hejar jag på! Zlatan börjar bli gammal och måste få vinna ett CL titel innan hans karriär är över. Han är 28 år ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Ehlen o sehlen. Har ni märkt att Zlatan representerar Sverige? säg någon som är mer populärare än han. Ingen vet vem Sveriges minister är som löser alla viktiga problem. Underlig värld vi lever på :huh: Men Barca hejar jag på! Zlatan börjar bli gammal och måste få vinna ett CL titel innan hans karriär är över. Han är 28 år ^^) Ja, vid 35 års ålder slutar karriären för en fotbollsspelare. För en målvakt varar karriären längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 (redigerat) Ja, vid 35 års ålder slutar karriären för en fotbollsspelare. För en målvakt varar karriären längre. Henrik Larsson var 38 (I think) :rolleyes: Och nej, CL är inte alla världens ligor som möter varandra. Det är de bästa lagen från många olika ligor och andra mindre lag i EUROPA som kvalat sig in som möts i en långvarig jävla turnering. Brukar du se japanska lag i CHampions League eller? Vad är det DU inte fattar? -.- Redigerat 5 November 2009 av Volbla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.