Hoppa till innehåll

Cs 1.6

Racoon14

Rekommendera inlägg

Tjena!

Är lite lost vad gäller cs, men jag hade tänkt börja med cs 1.6 (ska börja med det för att jag ska spela med kompisar, så kom inte och säg att jag ska köpa sourse istället).

Jag tänker inte köpa via steam eftersom jag inte kan/får köpa genom nätet...

Så jag ska köpa i affär och vill bara dubbelkolla att det är cs anthology som jag ska köpa för att få cs 1.6?

Sedan också, kan man spela det sedan utan att regga genom steam eller måste man det?

Ska man isåfall instalera CS:A först regga det på cs och sedan laddar man ner cs 1.6 som är typ en patch?

Ska kanske också byta till windows 7 snart så jag undrar om man kan instalera spelet med samma cd-key på datan när man har bootat om den? Eller använder man bara cd-keyn till steam?

Väldigt tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du köper spelet, sätter in skivan i cd-läsaren, laddar ned steam och gör ett acc, instalerar cs, skriver in cd-keyen, låter det instalera färdig. Nu kan du spela

btw det heter datOR

Redigerat av msa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du köper spelet, sätter in skivan i cd-läsaren, laddar ned steam och gör ett acc, instalerar cs, skriver in cd-keyen, låter det instalera färdig. Nu kan du spela

btw det heter datOR

Men använder man cd-keyn när man installerar spelet eller används den bara till steam, måste man registrera cd-keyn på steam?

Funkar det installera igen och köra på nätet med samma cd-key när man har bootat om?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelet finns för alltid på ditt Steam account, ladda ner Steam igen så har du det redan. Bara att installera.

TJaalol: Så säger man inte, det finns olika åsikter om vad man tycker eller inte, du kan inte förändra sådant.

Jag gav han ett tips? jag sa inte att han inte skulle köpa source?

btw så gav jag honom min åsikt...

Redigerat av TJaalol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelet finns för alltid på ditt Steam account, ladda ner Steam igen så har du det redan. Bara att installera.

TJaalol: Så säger man inte, det finns olika åsikter om vad man tycker eller inte, du kan inte förändra sådant.

Men omogen, läs första inlägget också....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Det var ju bara en åsikt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...
  • Skapa ny...