Racoon14 Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Tjena! Är lite lost vad gäller cs, men jag hade tänkt börja med cs 1.6 (ska börja med det för att jag ska spela med kompisar, så kom inte och säg att jag ska köpa sourse istället). Jag tänker inte köpa via steam eftersom jag inte kan/får köpa genom nätet... Så jag ska köpa i affär och vill bara dubbelkolla att det är cs anthology som jag ska köpa för att få cs 1.6? Sedan också, kan man spela det sedan utan att regga genom steam eller måste man det? Ska man isåfall instalera CS:A först regga det på cs och sedan laddar man ner cs 1.6 som är typ en patch? Ska kanske också byta till windows 7 snart så jag undrar om man kan instalera spelet med samma cd-key på datan när man har bootat om den? Eller använder man bara cd-keyn till steam? Väldigt tacksam för svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 (redigerat) du köper spelet, sätter in skivan i cd-läsaren, laddar ned steam och gör ett acc, instalerar cs, skriver in cd-keyen, låter det instalera färdig. Nu kan du spela btw det heter datOR Redigerat 5 November 2009 av msa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Ett tips: Börja aldrig spela source Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 6 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 du köper spelet, sätter in skivan i cd-läsaren, laddar ned steam och gör ett acc, instalerar cs, skriver in cd-keyen, låter det instalera färdig. Nu kan du spela btw det heter datOR Men använder man cd-keyn när man installerar spelet eller används den bara till steam, måste man registrera cd-keyn på steam? Funkar det installera igen och köra på nätet med samma cd-key när man har bootat om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Spelet finns för alltid på ditt Steam account, ladda ner Steam igen så har du det redan. Bara att installera. TJaalol: Så säger man inte, det finns olika åsikter om vad man tycker eller inte, du kan inte förändra sådant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 6 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Spelet finns för alltid på ditt Steam account, ladda ner Steam igen så har du det redan. Bara att installera. TJaalol: Så säger man inte, det finns olika åsikter om vad man tycker eller inte, du kan inte förändra sådant. Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 (redigerat) Spelet finns för alltid på ditt Steam account, ladda ner Steam igen så har du det redan. Bara att installera. TJaalol: Så säger man inte, det finns olika åsikter om vad man tycker eller inte, du kan inte förändra sådant. Jag gav han ett tips? jag sa inte att han inte skulle köpa source? btw så gav jag honom min åsikt... Redigerat 11 December 2009 av TJaalol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 7 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Spelet finns för alltid på ditt Steam account, ladda ner Steam igen så har du det redan. Bara att installera. TJaalol: Så säger man inte, det finns olika åsikter om vad man tycker eller inte, du kan inte förändra sådant. Jag gav han ett tips? jag sa inte att han inte skulle köpa source? Men omogen, läs första inlägget också.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Du e 14 år gammal och kan inte installera ett spel? Men snälla någon.Du är 12 år och går på 14 åringar? Men snälla någon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Spelet finns för alltid på ditt Steam account, ladda ner Steam igen så har du det redan. Bara att installera. TJaalol: Så säger man inte, det finns olika åsikter om vad man tycker eller inte, du kan inte förändra sådant. Jag gav han ett tips? jag sa inte att han inte skulle köpa source? Det var ju bara en åsikt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 CS: Anthology : Ja. Installera CS Anthology. Regga dig på steam, sen skriver du in Anthologyn CD Key inne i din steam account. Klart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg