Cider Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Jag vill bara få en liten hint på hur man löser "mysteriet" med power plant... Jag hittar ingen "ledtråd" alls... Nån som bara kan ge ett litet tips? :unsure: (vill liksom klara så mycke som möjligt själv, men det verkar inte gå så mycket mer :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 det var ganska längesen jag gjorde det där men jag tror jag vet var jag ger dej en liten ledtråd: i ett gym finns det en sak man ska hämta och ge den till en snubbe i powerplant. om det blir svårt så säger jag i vilket gym den är i och sen vart den är i det gymmet B) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 jag kan säga i cerulean och sen tittar du i det fyrkantiga vattnet! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Tack så mycket för hjälpen :D nu har jag fixat powerplant och det där med CopyCat... Vad gör man nu då? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus_91 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 när du har fått kanto radio card så ska du spela pokeflöjt-musiken vid snorlax så han vaknar och besegra honom sedan så ska du skaffa alla gym-badges i kanto och gå till pro oak så du kan gå till silver cave! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 okey... men i radio tower där.. hur kommer jag upp till nästa våning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 okey... men i radio tower där.. hur kommer jag upp till nästa våning? det går int ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 men gud va tråkigt :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 men gud va tråkigt :blink: håller med ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 <_< om dom nu måste ha en övervåning kan dom väl göra så att vakten som står ivägen inte rabblar upp massa saker, så man tror att man ska kunna komma upp där :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 <_< om dom nu måste ha en övervåning kan dom väl göra så att vakten som står ivägen inte rabblar upp massa saker, så man tror att man ska kunna komma upp där :angry: om du läser vad han rabblar upp så säger dem att det är en "säkerhetsåtgärd" så att det inte ska hända så där som det hände i goldenrood ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 (89chrnil @ 18/04-2004 10:59:30) <_< om dom nu måste ha en övervåning kan dom väl göra så att vakten som står ivägen inte rabblar upp massa saker, så man tror att man ska kunna komma upp där :angry: om du läser vad han rabblar upp så säger dem att det är en "säkerhetsåtgärd" så att det inte ska hända så där som det hände i goldenrood ^_^ Vad hände i goldenrod? Är det rocketarna som inte ska komma upp? Är det därför de vaktar?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg