Hoppa till innehåll

Pokémon Silver

Cider

Rekommendera inlägg

Jag vill bara få en liten hint på hur man löser "mysteriet" med power plant... Jag hittar ingen "ledtråd" alls...

Nån som bara kan ge ett litet tips? :unsure:

(vill liksom klara så mycke som möjligt själv, men det verkar inte gå så mycket mer :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 78
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

det var ganska längesen jag gjorde det där men jag tror jag vet var jag ger dej en liten ledtråd: i ett gym finns det en sak man ska hämta och ge den till en snubbe i powerplant. om det blir svårt så säger jag i vilket gym den är i och sen vart den är i det gymmet B) :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

<_< om dom nu måste ha en övervåning kan dom väl göra så att vakten som står ivägen inte rabblar upp massa saker, så man tror att man ska kunna komma upp där :angry:

om du läser vad han rabblar upp så säger dem att det är en "säkerhetsåtgärd" så att det inte ska hända så där som det hände i goldenrood ^_^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(89chrnil @ 18/04-2004 10:59:30)

<_< om dom nu måste ha en övervåning kan dom väl göra så att vakten som står ivägen inte rabblar upp massa saker, så man tror att man ska kunna komma upp där  :angry:

om du läser vad han rabblar upp så säger dem att det är en "säkerhetsåtgärd" så att det inte ska hända så där som det hände i goldenrood ^_^

Vad hände i goldenrod?

Är det rocketarna som inte ska komma upp?

Är det därför de vaktar??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...