Gäst DarkLight Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Jag och en annan kille håller på med en design till en hemsida som kommer skapas inom kort. Forumet är ett gratisforum, men vi skall fixa till forumet med egna händer också. http://www.otherstuff.byethost18.com/index.php Vill ha kritik på den nuvarande designen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Grymt. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Vad fan är meningen med att få kritik på en design man inte har gjort själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Vad fan är meningen med att få kritik på en design man inte har gjort själv?Antar att dom gjort designen dock inte forumet :o Så startsidan iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Startsidan är gjort själv, ja. Forumet körs på ett gratisforum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Startsidan är gjort själv, ja. Forumet körs på ett gratisforum.Du menar att han andra killen har gjort designen och du tar kred för det? Snygg design iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Startsidan är gjort själv, ja. Forumet körs på ett gratisforum.Du menar att han andra killen har gjort designen och du tar kred för det? Snygg design iallafall. Dom har nog samarbetat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Startsidan är gjort själv, ja. Forumet körs på ett gratisforum. Du menar att han andra killen har gjort designen och du tar kred för det? Snygg design iallafall. Dom har nog samarbetat... Det är det dem inte har. Jag pratade med Darklight på msn för någon vecka sen. Då sa han att han inte kunde ett skit om kodning. Men han sa att en snubbe skulle hjälpa han att göra en hemsida. Hur fan skulle han kunna göra en hemsida utan att veta något om kodning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Startsidan är gjort själv, ja. Forumet körs på ett gratisforum. Du menar att han andra killen har gjort designen och du tar kred för det? Snygg design iallafall. Dom har nog samarbetat... Det är det dem inte har. Jag pratade med Darklight på msn för någon vecka sen. Då sa han att han inte kunde ett skit om kodning. Men han sa att en snubbe skulle hjälpa han att göra en hemsida. Hur fan skulle han kunna göra en hemsida utan att veta något om kodning? Han kan ha lärt sig sen dess. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Startsidan är gjort själv, ja. Forumet körs på ett gratisforum. Du menar att han andra killen har gjort designen och du tar kred för det? Snygg design iallafall. Dom har nog samarbetat... Det är det dem inte har. Jag pratade med Darklight på msn för någon vecka sen. Då sa han att han inte kunde ett skit om kodning. Men han sa att en snubbe skulle hjälpa han att göra en hemsida. Hur fan skulle han kunna göra en hemsida utan att veta något om kodning? Han kan ha lärt sig sen dess. Det tar tid att lära sig sådant. OnT: Bannern var hemskt ful. Annars var sidan fin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Han sa ju att dom var två personer, han kan ha lärt sig lite och sen har hans kompis hjälpt till, jag vet inte men det spelar ingen roll tycker jag. Jag tycker då sidan var snygg. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Han sa ju att dom var två personer, han kan ha lärt sig lite och sen har hans kompis hjälpt till, jag vet inte men det spelar ingen roll tycker jag. Jag tycker då sidan var snygg. ;) Man hinner ju lära sig html och css på 1 vecka, NOT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg