snurre Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Nu är det tyvärr så att jag inte längre kan starta CSS på datorn... :( Märkte detta efter att jag "hållit upp" i några månader och skulle nu för ett tag sen lira lite igen, så nedan följer problemet: Jag kan logga in på steam och få fram My Games och så utan några problem. Sen när jag trycker på CSS (självklart fullständigt nedladdat och dyl) så kommer rutan där det står ngt i stil med: "Loading Counter Strike Source osvosv" upp och efter några sekunder så stängs den, som vanligt. Men nu så ska ju spelet starta efter ytterliggare någon sekund men det gör det inte Det enda som jag märkt som är skiljer från när jag sluta spela är att det även kom upp en ruta med "Video driver outdated" när jag tryckte på CSS, kan det va detta som spökar och hur gör jag isf för att få tbx den där rutan? Om man har framme Aktivitetshanteraren samtidigt som man trycker så ser man även att processen HL2.exe efter man tryckt på CSS men den försvinner efter några sekunder. :/ Och jag har självklart testat att avinstallera CSS ett flertal ggr.. Så är nu grymt tacksam för alla tips ni kan komma på!! Ha det fint! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Uppdatera drivrutinerna till grafikkortet? Btw, Fel forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snurre Skrivet 6 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Uppdatera drivrutinerna till grafikkortet? Btw, Fel forum. Sry för fel forum, reggade precis och va nog lite för ivrig.. Har letat efter nya till min enhet "Ati Mobility Radeon 9000" och till drivrutinen "ati2dvag.dll" men är ärligt talat urusel på drivrutiner och liknade så lite hjälp på traven skulle uppskattas ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 http://drivers.softpedia.com/get/GRAPHICS-...0-9700-41.shtml Den där borde väl funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snurre Skrivet 6 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 http://drivers.softpedia.com/get/GRAPHICS-...0-9700-41.shtml Den där borde väl funka. Från 04 :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 det säger så på mitt raedon 9250 men jag har senaste tilll det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snurre Skrivet 6 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 det säger så på mitt raedon 9250 men jag har senaste tilll detva? :S:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 ett gammalt grafikkort som man behöver gamla drivrutiner till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 det säger så på mitt raedon 9250 men jag har senaste tilll detva? :S:) Hehe, Pallainte snackar alltid en massa skit.Btw, orkar inte hjälpa dig nu, men hjälper dig gärna imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snurre Skrivet 6 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 det säger så på mitt raedon 9250 men jag har senaste tilll det va? :S:) Hehe, Pallainte snackar alltid en massa skit.Btw, orkar inte hjälpa dig nu, men hjälper dig gärna imorgon! Okej tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 den nyaste jag hittat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Jag skulle tro att du kan försöka ändra resolution på skrivbordet, uppdatera drivers, starta om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.