asabrasa Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 har ni några speciella vanor typ saker nu gör omedvetet? kommer ni ihåg varför ni gör detta eller är det något ni har varit tvungna att lära er? jag kan lika gärna med några av mina. :P jag går alltid på tå när jag inte har på mig skor (det händer omedvetet). Jag vet dock inte varför men mina föräldrar säger att jag alltid gick på tå när jag var liten så jag antar det är därför. jag slickar mig alltid om fingertopparna när jag har ätit chips eller liknande. Jag tror det beror på att jag oftast äter chips när jag sitter vid datorn eller när jag spelar på någon konsol. Ja orkar bara inte gå och tvätta händerna efter varje chips paus :P men om jag har en handduk i rummet så använder jag den. :P (detta händer medvetet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Brukar sitta och "trumma" med fingrarna (händer omedvetet) vet inte vrf jag gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 intressant tråd :). Då jag blir rastlös så brukar jag försöka knäcka alla fingrar om och om igen. Hehe :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 låser alltid dörren och knäpper med fingrarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Kommer inte på något just nu. Förutom att ibland tar jag en penna i skolan och leker "knivlek" med den. Det är nog för jag har tråkigt. Har rätt bra skills i det. Men jag vill inte ha en kniv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Jag brukar alltid tugga på tungan när jag koncentrerar mig, t.ex. när det kommer ett hetsigt solo på Guitar hero eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 har ni några speciella vanor typ saker nu gör omedvetet? kommer ni ihåg varför ni gör detta eller är det något ni har varit tvungna att lära er? jag kan lika gärna med några av mina. :P jag går alltid på tå när jag inte har på mig skor (det händer omedvetet). Jag vet dock inte varför men mina föräldrar säger att jag alltid gick på tå när jag var liten så jag antar det är därför. jag slickar mig alltid om fingertopparna när jag har ätit chips eller liknande. Jag tror det beror på att jag oftast äter chips när jag sitter vid datorn eller när jag spelar på någon konsol. Ja orkar bara inte gå och tvätta händerna efter varje chips paus :P men om jag har en handduk i rummet så använder jag den. :P (detta händer medvetet) Som sagt så gör man det omedvetet, så jag vet inte om jag har några speciella vanor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 (redigerat) När jag blir frustrerad i ett spel och måste koncentrera mig extra mycket, brukar jag omedvetet bita på underläppen. skriver fler om jag kommer på, svårt att komma på sina vanor, man tänker inte på dom. så de är svårt att veta vilka dom är. Redigerat 8 November 2009 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Brukar sitta och "trumma" med fingrarna (händer omedvetet) vet inte vrf jag gör det Jag är fucking insane på att trumma med mina fingrar! Det är bara någon reflex som jag har. o.O På tal om det så är ju klassikern; öppna kylskåpet och stänga det sen igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Röra på högra benet konstant i en farlig hastighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Bita på underläppen när jag runkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 (redigerat) När jag spelar Track & Field så sitter jag och rycker som någon gammal sjuk med muskelryckningar och ser helt söndervriden ut. När jag lirar Guitar Hero så står jag och hoppar, snurrar, springer runt och gör massa skumma rörelser. XD Jag sitter även och trummar med händerna till alla ljud jag hör, satte mig i skolan i fredags och trummade till fågelläten. Jag har också som ovana att nita min storebror då och då, vi har alltid slagits sen vi var små haha Redigerat 9 November 2009 av Volbla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.