Hoppa till innehåll

Vanor


asabrasa
 Dela

Rekommendera inlägg

har ni några speciella vanor typ saker nu gör omedvetet?

 

kommer ni ihåg varför ni gör detta eller är det något ni har varit tvungna att lära er?

 

jag kan lika gärna med några av mina. :P

 

jag går alltid på tå när jag inte har på mig skor (det händer omedvetet). Jag vet dock inte varför men mina föräldrar säger att jag alltid gick på tå när jag var liten så jag antar det är därför.

 

jag slickar mig alltid om fingertopparna när jag har ätit chips eller liknande. Jag tror det beror på att jag oftast äter chips när jag sitter vid datorn eller när jag spelar på någon konsol. Ja orkar bara inte gå och tvätta händerna efter varje chips paus :P men om jag har en handduk i rummet så använder jag den. :P (detta händer medvetet)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 152
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

har ni några speciella vanor typ saker nu gör omedvetet?

 

kommer ni ihåg varför ni gör detta eller är det något ni har varit tvungna att lära er?

 

jag kan lika gärna med några av mina. :P

 

jag går alltid på tå när jag inte har på mig skor (det händer omedvetet). Jag vet dock inte varför men mina föräldrar säger att jag alltid gick på tå när jag var liten så jag antar det är därför.

 

jag slickar mig alltid om fingertopparna när jag har ätit chips eller liknande. Jag tror det beror på att jag oftast äter chips när jag sitter vid datorn eller när jag spelar på någon konsol. Ja orkar bara inte gå och tvätta händerna efter varje chips paus :P men om jag har en handduk i rummet så använder jag den. :P (detta händer medvetet)

Som sagt så gör man det omedvetet, så jag vet inte om jag har några speciella vanor

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag spelar Track & Field så sitter jag och rycker som någon gammal sjuk med muskelryckningar och ser helt söndervriden ut. När jag lirar Guitar Hero så står jag och hoppar, snurrar, springer runt och gör massa skumma rörelser. XD

 

Jag sitter även och trummar med händerna till alla ljud jag hör, satte mig i skolan i fredags och trummade till fågelläten.

 

Jag har också som ovana att nita min storebror då och då, vi har alltid slagits sen vi var små haha

Redigerat av Volbla
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...