Hivee Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Petar i näsan omedvetet ibland.petar du i näsan vid 14 års ålder? inget ont, gjorde samma sak när jag var 7 år ont: brukar knäcka fingrarna ibland Vem petar inte i näsan? Hur kul som helst ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Petar i näsan omedvetet ibland.petar du i näsan vid 14 års ålder? inget ont, gjorde samma sak när jag var 7 år ont: brukar knäcka fingrarna ibland Duuude, min 42-åriga moster petar fortfarande näsan : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Jag kan typ knäcka alla kroppsdelar (fingrar, tår, nacke, öra :huh: ) fingrar, alla tår och nacke kan jag också, men öra :P? Jag viftar på öronen och sen knäcks det, lol vet inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Brukar klia mig i näsan väldigt ofta (medvetet/omedvetet, beror på hur man menar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Peta mig i nästan, det är eww. Men kan inte sluta. Knäcker fingrar och nacken ibland också o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Om jag ska sätta på mig en t-shirt, så sätter jag den alltid bakochfram, och sen när jag har på den vrider jag den ett halv varv så det blir rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Jag brukar slå mig själv i midjan när jag inte har något att göra nuförtiden också, missbrukar även "Softa bananen nu" och "holy cow" när jag pratar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 Jag har en fallenhet för att alltid klia mig överallt även fast det inte klias, jag gör det omedvetet och ibland kan jag inte sova på nätterna. Sen missbrukar jag ju ''wassup nigga'' - frasen. Även Chewbacca lätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 jag har tydligen börjat blöda i halsen lite då och då :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 jag har tydligen börjat blöda i halsen lite då och då :o MOGET!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Äter makaroner/ris/pytt i panna med sked, och därför kallar folk mig för bebis när jag äter. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Brukar knäcka nacken och fingrarna,ibland omedvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.