Champagne Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Ja det fanns ju ingen tråd om detta så jag tänkte att jag gör en :) Här kan du skriva allt du tycker om spelet. Grafik, Gameplay m.m Själv tycker jag att spelet var ok... Grafiken kunde ha varit lite bättre, Gameplayen var helt suverän! Och hur zombiesarna agerar när dom får syn på en det är skitkul XD Det har också kommit nya zombies som Jockeys, spitters med mera.. De nya vapnen var helt grymma speciellt AKn. Det har ju också kommit nån elshock grej som man kan liva upp döda spelare med... :) Skriv vad ni tycker :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Jag tycker att spelet var bra, fast inte jätte stor skillnad mellan denna och ettan. Fortfarande den där stumma känslan när man skjuter. Annars så är L4D bra som vanligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 man önskar att dom kunde ha vissat mer t.ex yxa eller motorsågen. men annars var den bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 man önskar att dom kunde ha vissat mer t.ex yxa eller motorsågen. men annars var den bra. Man får ju inte avslöja för mycket i ett demo. Eftersom folk vill ha motorsågen eller yxan (t.ex) ökar ju köplusten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.