SNUFFINATOR Skrivet 9 November 2009 Rapport Skrivet 9 November 2009 (redigerat) Tja, tänkte köpa något half life spel, och undrar villket är bäst? Och vad är det för skillnad mellan Half Life 2 , Half Life 2 Deathmatch och alla dessa? OBS , Köper spelet direkt från steam. [EDIT] Det kanske finns något som är bättre än half life men ändå lite likt, vill ha ett spel som kostar mellan 4-16 € :) Redigerat 9 November 2009 av Quatix
SneekerN Skrivet 9 November 2009 Rapport Skrivet 9 November 2009 Jag skulle satsa på Garrys Mod, som kostar 9£. Mycket bra spel.
SNUFFINATOR Skrivet 9 November 2009 Författare Rapport Skrivet 9 November 2009 Jag skulle satsa på Garrys Mod, som kostar 9£. Mycket bra spel.Har inget source spel.
Hivee Skrivet 9 November 2009 Rapport Skrivet 9 November 2009 (redigerat) Jag skulle satsa på Garrys Mod, som kostar 9£. Mycket bra spel.Eww nej Börja med att köpa Half-Life, sen Orange Box (Half Life 2, HL2: Episode 1 & HL2: Episode 2 +Portal och Team Fortress 2), borde vara 30€ all in all Sen finns massa skit som Deathmatch, Lost Coast och massa expansions till ettan, men skit i dom Och nej du lär inte hitta något spel mera prisvärt än half life 1 & 2, typ någonsin Redigerat 9 November 2009 av Hivee
Gäst Mindtwistah Skrivet 9 November 2009 Rapport Skrivet 9 November 2009 Skulle börja med att köpa The Orange box, då får du alla Half Life 2 spel samt Portal och Team Fortress 2, ett extremt roligt online-spel. Sedan så rekommenderar jag dig att köpa Garrys mod. Det finns oändligt med kul till det. Spelet bygger på mods, är väldigt lättmodifierat och har tusentals mods. Du kommer därför nästan aldrig bli uttråkad. Och när du väl tycker att "Build" är tråkigt så är det bara att gå med i någon server med en annan gamemode. Varje gamemode är som ett nytt spel, och det finns hundratals gamemodes. Half Life spelen (Half Life "1") behöver du inte köpa, tycker Half Life 2 är mycket roligare. Och snart kommer Black Mesa: Source ut, vilket är precis som det första half life fast gjort med Source motorn.
Rekommendera inlägg