VAZE Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 På xbox 360 när man har gjort ett uppdrag så kommer det up en icon och det säger typ saving dont turn off your consol. Betryder det här att jag inte behöver gå till safehouse och spara spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 ja, men det är säkrare att gå till safehouset, för jag litar inte på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Lol. Jag har gått och sparat i husen typ 2-3 gånger. Resten har varit auto saves. Klarat ut hela spelet också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Jag går alltid till safehouset när jag ska spara :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slais Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 det är säkrast att spara i safe house jag hadde kommit skit långt men sen så raderades allt :( samma sak med call of duty Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg