Hoppa till innehåll

Medal Of Honor: Airborne

Darkdevil

Rekommendera inlägg

Jag införskaffade mig ett exemplar av MoH Airborne nyligen och nu när jag ska installera det så uppstår det ett ganska drygt problem, ingenting händer. Jag stoppar in skivan, skriver in cd-keyn, installationen förbereds och sedan händer det ingenting mer. Min dator ska palla spelet lekande lätt och jag har testat att köra som administratör (Kör med Vista). Någon som har ett hum om vad jag ska göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Händer exakt samma sak för mig, jobbigt. Läste en kommentar om att det bara funkar om man använder Daemon Tools, och jag använder Power ISO. Inte kunnat testa eftersom Daemon Tools inte verkar funka med Windows 7.

Plus så vet jag inte heller om du har köpt det eller laddat ner det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Händer exakt samma sak för mig, jobbigt. Läste en kommentar om att det bara funkar om man använder Daemon Tools, och jag använder Power ISO. Inte kunnat testa eftersom Daemon Tools inte verkar funka med Windows 7.

Funkar inte Deaemon Tools på win 7?:o jag som hade tänkt uppgradera:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har köpt det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...