Hoppa till innehåll

Börja Spela Igen?


Spaceduck
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag slutade spela WoW för ungefär ett halvår sen i samma veva som alla andra som jag känner också slutade.

Men börjar bli sugen på att börja spela igen, men jag vet inte om jag har råd eller tid. Får 500 kr i månaden och har basket 2 gånger i veckan, gitarr en gång och kompisar, läxor och annat däremellan.

 

Men vad tkr ni, ska man börja igen bara för skojs skull?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag slutade spela WoW för ungefär ett halvår sen i samma veva som alla andra som jag känner också slutade.

Men börjar bli sugen på att börja spela igen, men jag vet inte om jag har råd eller tid. Får 500 kr i månaden och har basket 2 gånger i veckan, gitarr en gång och kompisar, läxor och annat däremellan.

 

Men vad tkr ni, ska man börja igen bara för skojs skull?

Nog kan du väl börja, dock borde du inte köpa med gamecard utan med kontokort, så du betalar när du spelar och inte köper ett 3 månaders kort och spelar 1 månad. Vet inte helt säkert hur kontokorts betalning funkar, om det tar pengar under tiden du spelar per... dag eller om den betalar för 1 månad, sen kan du slå av den vid varje ny månad om du t.ex. har mycket i skolan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, kanske börjar nästa år. Men det verkar vara så jobbigt, installera om allt och sånt.

Och sen är det det här med tänk om jag blir typ beroende, för jag har det bra med kompisar och så.

Ne, ganska svårt att bli beroende, ungefär som att äta, om inte alla i din omgivning äter för mycket så är chansen liten att du gör det. Kan hända, men mindre chans.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...