DAWd Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 (redigerat) Hejsan. intreserad på nytt grafikkort. alla kan skicka en länk på ett grafikkort man kan kanske köpa ;) men tyvär få den max kosta 500kr. den borde iaf klara av wow, cs, l4d2 kanske modern warfare 2 oxå ;). skicka på bah :). den som jag väljer få litte fuskamynt om den äe bra :D Redigerat 13 November 2009 av DAWd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Hejsan. intreserad på nytt grafikkort. alla kan skicka en länk på ett grafikkort man kan kanske köpa ;) men tyvär få den minst kosta 500kr. den borde iaf klara av wow, cs, l4d2 kanske modern warfare 2 oxå ;). skicka på bah :). den som jag väljer få litte fuskamynt om den äe bra :DMinst eller max 500kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 13 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 max XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Hejsan. intreserad på nytt grafikkort. alla kan skicka en länk på ett grafikkort man kan kanske köpa ;) men tyvär få den max kosta 500kr. den borde iaf klara av wow, cs, l4d2 kanske modern warfare 2 oxå ;). skicka på bah :). den som jag väljer få litte fuskamynt om den äe bra :D Bara en fråga men vilket graffe kort har du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 14 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Hejsan. intreserad på nytt grafikkort. alla kan skicka en länk på ett grafikkort man kan kanske köpa ;) men tyvär få den max kosta 500kr. den borde iaf klara av wow, cs, l4d2 kanske modern warfare 2 oxå ;). skicka på bah :). den som jag väljer få litte fuskamynt om den äe bra :D Bara en fråga men vilket graffe kort har du nu? kan du berätta hur man se de? det ända jag vet är att den äe på 128 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 (redigerat) du kommer inte få mycket för 500 kr killen. http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=449923 vet dock inte om den klarar wow. behövs lite mer info för att veta vad för graffe du ska ha. Redigerat 14 November 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.