Luxaxix Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Du bör köpa en dator med widndows 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 han får ju med uppgradering till w7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Ok här är den. acer aspire den ska klara av Gta Iv iafGlöm GTA IV till en laptop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 16 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Ok här är den. acer aspire den ska klara av Gta Iv iafGlöm GTA IV till en laptop. varför???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Ok här är den. acer aspire den ska klara av Gta Iv iaf Glöm GTA IV till en laptop. varför???? det är för krävande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 laptops är för dåliga dör att kunna köra iv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 16 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 jag har en kompis med exakt sama dator som kör Gta Iv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 (redigerat) jag har en kompis med exakt sama dator som kör Gta Iv SAMMA, då har han på LÄGSTA grafik Redigerat 16 November 2009 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 17 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 jag har en kompis med exakt sama dator som kör Gta Iv SAMMA, då har han på LÄGSTA grafik ok men de såg väldigt snyggt ut anyways Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 som mitt l4d2 (demo)men min data har minimum men det ser bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Jag kan spela GTA IV på min laptop, så det är ganska dumt att konstatera att det inte går på en laptop... (Ja, höga inställningar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 17 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 jaja det funkar iallafall tror ni att det finns någon som kostar 7000kr med bättre prestanda??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.