Gäst Fender Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Allmän otur för hela världen skulle nog vara sony's djävuls rulle som hade premiär. (2012) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Enda oturen jag har fått idag är utskällning av Dave37 på Skype. Fast det var mest roligt och slutade i asg tbh.What he said, dock på forumet och av WASD och MacGyver också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Pajade en cykel. + lite annat som jag inte kommer ihåg just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Stukade foten i malmö :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Vilken otur att jag inte hade någon otur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Skulle spela in demo med bandet. Givetvis strulade ungefär allt som kunde strula. Först vägrade inspelningsprogramet starta, när det väl startat ville det ändå inte funka. Sedan insåg vi att det saknades sladdar. Batterierna till stämappareten dog och givetvis fanns inga nya i närheten. Det mesta löste sig dock igår. (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 (redigerat) Enda oturen jag har fått idag är utskällning av Dave37 på Skype. Fast det var mest roligt och slutade i asg tbh.What he said, dock på forumet och av WASD och MacGyver också. Hade för mig att du sa att du inte hade kontaktat MacGyver? OnT: Inget oturligt hände mig, my life is full of win! :lol: Redigerat 16 November 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Inget speciellt lulz hände mig. Jag var istället kickass på volleybollen. (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Ingen otur, min syster blev besatt och gick berserk i huset med en yxa, annars inget märkvärdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 POTATISMOS MENAR JAG ;)Det spelar ingen roll, ditt första inlägg var fortfarande grammatiskt fel. OnT: Jag har varit sjuk ett tag, prövade att gå till skolan idag. Det var ett väldigt misstag för när jag kom hem hade jag 39,5 graders feber. Asså du kommenterar helatiden MINA inlägg! Varför? Alla gör ju fel! Utom du så klart som läser igenom sin text 50 gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 POTATISMOS MENAR JAG ;) Det spelar ingen roll, ditt första inlägg var fortfarande grammatiskt fel. OnT: Jag har varit sjuk ett tag, prövade att gå till skolan idag. Det var ett väldigt misstag för när jag kom hem hade jag 39,5 graders feber. Asså du kommenterar helatiden MINA inlägg! Varför? Alla gör ju fel! Utom du så klart som läser igenom sin text 50 gånger! Man behöver oftast bara läsa igenom sin text en gång för att hitta fel, testa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 (redigerat) Har testat det förre du föddes och tyvär, funka det inte. Du också kommenterar hela tiden. Sån No life ni har, bara kommentera, bry er inte om andra, bara er själva Redigerat 17 November 2009 av patrikking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.