Nacke3000 Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Tjena! Jag tränar wc. Jag hugger ivy som många gör för snabb xp. Jag lät gubben hugga medan jag var på lite forum och så (öppnat en annan flik) Ljudet var på så jag hörde att gubben högg. Jag kollade till gubben efter 3 min och han hade inte fått xp!!! Jag kollade när han högg i 5 minuter till och såg att han bara fick xp för vissa ivys jag högg ner. Hur raporterar jag detta till jagex? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 http://services.runescape.com/m=forum/forums.ws?120,121 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 (redigerat) Tror inte det hjälper. Men jämför mellan när du bottar och om du kör manuellt. Glöm vad jag skrev, tänkte mig inte för. Man kan ju låta gubben vara när man hugger ved... Redigerat 14 November 2009 av ELF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 14 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Jag bottar aldrig. Men det funkar nu :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg