Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tjena. Jag ska köpa ett PS3, och jag undrar: vad finns det för PS3 spel man kan köra multiplayer online i story mode? ( som typ Halo 3)

Spelen ska helst inte vara racing spel, men FPS går bra

Fråga 2: Hur är LBP online?

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Resident Evil 5 är väl Coop Singleplayer, (fast i third person).

enda jag kom på förtillfället.

Hur funkar det då? Vad händer om någon dör online när man kör?

De är 2 player Coop i singelplayern.

Det funkar exakt som i Halo: att en spelar som "huvudkaraktären" och den andra som hans "partner".

Jag är inte säker men jag tror de är hela storyn igenom (skulle vara bra om någon kunde bekräfta det).

Coop är väl ganska djupt, din partner kan bli skadad så måste du rädda henne/han, ni kan byta ammo och vapen med varandra ifall en av er spelar kanske mer utav snipern och andra mer aggressivt.

Om eller när du köpt din Playstation 3, kan du ladda hem Resident Evil 5 Demot. Som då innehåller ett till två uppdrag ur singelplayern, där kan du testa coop också.

Jag har alltid velat ha spelet. men när de väl släppte hade jag inte råd, och jag glömde helt bort de sen dess. Aja de är ett bra coop spel skulle jag tro. De var den stora grejen med spelet typ.

Skrivet

Resident Evil 5 är väl Coop Singleplayer, (fast i third person).

enda jag kom på förtillfället.

Hur funkar det då? Vad händer om någon dör online när man kör?

De är 2 player Coop i singelplayern.

Det funkar exakt som i Halo: att en spelar som "huvudkaraktären" och den andra som hans "partner".

Jag är inte säker men jag tror de är hela storyn igenom (skulle vara bra om någon kunde bekräfta det).

Coop är väl ganska djupt, din partner kan bli skadad så måste du rädda henne/han, ni kan byta ammo och vapen med varandra ifall en av er spelar kanske mer utav snipern och andra mer aggressivt.

Om eller när du köpt din Playstation 3, kan du ladda hem Resident Evil 5 Demot. Som då innehåller ett till två uppdrag ur singelplayern, där kan du testa coop också.

Jag har alltid velat ha spelet. men när de väl släppte hade jag inte råd, och jag glömde helt bort de sen dess. Aja de är ett bra coop spel skulle jag tro. De var den stora grejen med spelet typ.

Hmm, låter skoj, finns det några andra co-op spel?
Skrivet

Tjena. Jag ska köpa ett PS3, och jag undrar: vad finns det för PS3 spel man kan köra multiplayer online i story mode? ( som typ Halo 3)

Spelen ska helst inte vara racing spel, men FPS går bra

Fråga 2: Hur är LBP online?

LBP är skitbra online, speciellt om du kör med folk du känner.

Skrivet

Garone de är inte "multiplayer online i story som i typ halo 3"(coop) aktigt.

Jag vill egentligen inte bara ha story co-op spel. Det är bara det att jag är såååå jävla dålig på fps spel. (han jag ska köra med är också riktigt dålig) och vi finner inte mycket glädje i att döda varandra...
Skrivet (redigerat)

Jag vill egentligen inte bara ha story co-op spel. Det är bara det att jag är såååå jävla dålig på fps spel. (han jag ska köra med är också riktigt dålig) och vi finner inte mycket glädje i att döda varandra...

Så vad försöker du säga? Prata tydligt.

Redigerat av GangsterTwist
Skrivet (redigerat)

Så vad försöker du säga? Prata tydligt.

Jag vill helst ha fps eller rpg spel som är co-op online, bara jag slipper döda den jag kör med så är i stort sett vilket spel som helst okej (så länge det inte är racing)

Spel jag tänkt köpa so far är:

Resident Evil 5

Borderlands

Little Big Planet

Redigerat av Prototype

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...